googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

دستگاه ترکیبی سوییپر اسکرابر چیست؟

دستگاههای سوییپر زباله ها و آلودگی های خشک را جمع می کنند. اسکرابر با پاشش آب زمین را شستشو داده و آلودگی‌های چسبنده و مرطوب را تمیز می کند. دستگاه ترکیبی اسکرابر-سوییپر یک ابزار کارآمد است که می تواند هر دو کار را بصورت همزمان انجام دهد. بله دستگاه ترکیبی ابزاری است که هم می شوید و هم جاروب می کند.

در اینجا با دو دستگاه مواجهه هستیم که ممکن است اندکی گیج کننده باشد یکی دستگاه های اسکرابر دارای برس غلطکی است. که امکان انجام عملیات شستشوی مرطوب و جارو کردن به صورت همزمان به لطف برس غلطکی خود دارد. این برس می تواند زباله های کوچک را به مخزن زباله دستگاه منتقل کنند و در عین حال بصورت هزمان عملیات شستشوی مرطوب را روی زمین انجام دهند.  به عبارت دیگر اگر اسکرابر شما برس غلطکی داشته باشد و جایی در آن تعبیه شده باشد که  زباله های جامد در آن جمع آوری شوند می توان دستگاه را بعنوان نوعی دستگاه ترکیبی به شمار آورد.

این نوع اسکرابر یا کفشوی صنعتی چندین مزیت دارد. با توجه به اینکه کلیه عملیات نظافتی بصورت یکجا انجام می شود این امر در نهایت به دستگاه جمع و جورتر با ساختار بسیار ساده تر منجر می شود. این امر به معنای سهولت کاربری بیشتر، هزینه های تعمیر کمتر، هزینه دستگاه کمتر و قدرت مانور و دید بالاتر است. اما در مقابل این دستگاه نمی تواند به قدرت یک دستگاه صرفا سوئیپر جارو کنند. اگر شما با گرد و غبار سنگین و زباله های بزرگتر سر و کار دارید یک دستگاه اسکرابر صنعتی با برس های غلطکی در نظافت و شستشوی چنین محیطی مشکل خواهد داشت. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید بهتر است از یک دستگاه سوییپر در کنار اسکرابر ترکیبی خود استفاده کنید تا عملیات به شکل کامل و با کیفیت انجام شود. همچنین به خاطر داشته باشید که اسکرابرهای دارای برس غلطکی همانند سایر مدل های زمین شوی صنعتی معمولا برای استفاده در محیط های بسته داخلی مناسب هستند.

دستگاه دیگر یک دستگاه اسکرابر – سوییپر یا ترکیبی است که در حقیقت دو ماشین در یک دستگاه می باشد. بیش از جاروب کردن و شستشو با مکانیزم مشابه، آنها دستگاه هایی هستند که عملکرد جاروب و شستشو را در دو بخش مجزا از هم جدا می کنند. از نظر مکانیکی این راهکاری پیچیده تر است اما جدا کردن جاروب کردن و شستشوی کنترل بهتر توسط اپراتور را تضمین می کند. جاروب کردن و شستشوی همزمان همیشه برای هر کاری مورد نیاز نیست. در این موارد، اپراتور دستگاه می تواند عملکرد جارو کردن یا شستشو را به منظور انجام دادن فقط آنچه که نیاز است خاموش کند. این امر به معنای انعطاف پذیری بالاتر و توانایی استفاده از دستگاه ترکیبی بعنوان یک اسکرابر یا سوییپر است.

در هر صورت این انعطاف پذیر و چند کاره بودن هزینه دارد. دستگاه های ترکیبی هنگام خرید و تعمیر گران قیمت تر هستند. و اگر جه قادر به جارو کردن و اسکراب هستند اما هر دو عملکرد نسبت به یک دستگاه کفشور صنعتی یا دستگاه جاروب خیابانی مجزا ضعیف تر است. همچنین طراحی آنها دستگاه بزرگتری را ایجاب می کند که به معنای دید و قدرت مانور کمتر است. اتکا به یک دستگاه برای هر دو عملیات نظافتی نیز خود نوعی ریسک به حساب می آید. اگر یک دستگاه ترکیبی خراب شود تمام عملیات نظافتی متوقف می شود حال آنکه هنگام استفاده از یک اسکرابر یا سوییپر بصورت جداگانه کل عملیات باقی نمانده و می توان بخشی از آن را با دستگاه سالم تا درست شدن دستگاه معیوب انجام داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۷
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی