googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

8 نکته ای که قبل از خرید اسکرابر باید بدانید

با توجه به اینکه صنعت نظافت صنعتی روز به روز مکانیزه تر می شود دستگاههای اسکرابر صنعتی نقش مهمی در عملیات نظافت روزانه ایفا می کنند. تجهیزات نظافت زمین بخشی از زندگی روزمره هر فرد هستند و به تدریج جایگزین سطل و تی سنتی می شوند. چرا؟ چون برای مثال در برخی محیط های خاص مثل مدرسه ها و بیمارستان ها نیاز ویژه ای وجود دارد که زمین نه تنها تمیز باشد بلکه باید کاملا تمیز و پاکیزه باشد.

این پیشرفت در عملیات شستشوی زمین نه تنها باعث تسریع فرآیند می شود بلکه همچنین نتایج را بهبود می بخشد. در حقیقت اسکرابر ها زمین را شسته و خشک می کنند و آن را طوری باقی می گذارند که بلافاصله قابل استفاده باشند. بعلاوه آب آلوده توسط تی مکش شده و در مخزن آب کثیف دستگاه جمع می شود و از پخش شدن آن همانند اتفاقی که با تی می افتد جلوگیری خواهد شد.

اما برندهای تولیدکننده و مدل های متفاوتی از اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفشوی وجود دارد و انتخاب کردن بهترین مدل می تواند سخت باشد. به همین دلیل قبل از خرید یک دستگاه زمین شوی صنعتی باید به نکات مهم زیر توجه کنید.

وسعت زمینی که باید با اسکرابر تمیز شود

زمان بگذارید و بدقت محوطه ای را که اسکرابر یا کف شوی صنعتی باید در آن کار کند ارزیابی کنید. مساحت کلی، مساحت قابل شستشو و تمیز کردن و وجود یا عدم وجود راهروها، رمپها و درگاهها را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند که تعیین کنید که به یک اسکرابر دستی کوچک نیاز دارید یا یک مدل بزرگتر خودرویی.

نوع زمین

سطوح سخت یا فرش شده، در مورادی که می خواهید کفپوش سخت را تمیز کنید اینکه جنس بتن است یا کاشی یا چوب؟ برای مثال اگر پارکت دارید بهتر است از اسکرابری استفاده کنید که سیستم دوزینگ برای ماده شوینده دارد. این اپشن مقدار پاشش ماده شوینده را تنظیم کرده و از آسیب دیدن زمین جلوگیری می کند.

نوع آلودگی

معمولا یک دستگاه کفشور صنعتی باید هنگامی استفاده شود که هیچ زباله ای روی زمین نباشد. در شرایطی که در جایی همانند انبار زباله های کوچک ممکن است وجود داشته باشد بهتر از از یک اسکرابر با برس غلطکی استفاده شود که ضمن شستشوی زمین عملیات جاروب کردن را نیز انجام دهد.

نوع برس

بطور کلی سه نوع برس برای دستگاههای اسکرابر صنعتی وجود دارد:

برس دیسکی که می تواند یک یا دو تا باشد. در اسکرابرهای تک برسه برس به راحتی جدا و متصل می شود. اسکرابرهای دو برسه آب را به مرکز دستگاه هدایت می کنند که در آنجا قدرت مکش بیشینه است و به این ترتیب ایجاد پاشش های جانبی را کاهش می دهند.

برس غلطکی برای جمع آوری زباله های کوچک توصیه می شود زیرا این نوع برس ها کلا زباله ها را سریعتر جمع کرده و عملیات جاروب را بهتر انجام می دهند. در این نوع اسکرابر ها دستگاه معمولا دارای دو برس غلطکی است که کارآمدتر از تک برس باشد.

پد اوربیتالی، این تکنولوژی اخیرا بسیار موفق بوده است که عملکرد عالی ارائه کرده و مصرف کمی دارد و باعث صرفه جویی انرژی و محلول شوینده می شود. عمل پد بپونه است که با سرعت بالا ارتعاش دارد و نتایج نظافتی عالی را تضمین می کند و با استفاده از تجهیزات جانبی مناسب می توان زمین را درخشان نگه داشت.

ارگونومیک

هنگامی که یک دستگاه اسکرابر صنعتی می خرید همیشه در نظر داشته باشید که باید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید مخصوص زیرا کاربر باید در طول روز و هر روز از آن استفاده کند.

تجهیزات جانبی

بعضی اسکرابر ها پر از امکاناتی هستند که ممکن است شما نیاز نداشته باشید و همچنین امکانات دیگری هستند که شما باید به دنبال آنها باشید.

باتری و شارژر

انتخاب اسکرابر باتری دار نیاز به پریز را برای استفاده از دستگاه حذف می کند. شما می توانید از اسکرابرهای  باتری دار هر جا که می خواهید استفاده کنید و به همین دلیل فراموش نکنید که چک کنید ایا دستگاه به باتری های ژل بدون نیاز به سرویس و نگهداری و شارژ ان بورد مجهز است یا نه

تماس و مشاوره

اگر هنوز نامطمئن هستید؟ با شرکت های معتبر تامین کننده تماس گرفته و با کارشناسان متخصص آنها مشورت کنید تا بنا به تجربه و مهارت فنی خود بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۶
نظافت صنعتی

نظرات (۱)

۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۱۲ خرید لوستر ال ای دی
مفید بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی