googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ق.ظ

رایج ترین مشکلات تعمیری اسکرابر صنعتی

هنگامی که نخستین دستگاه های کفشوی یا اسکرابر صنعتی تقریبا حدود صد سال پیش وارد بازار شدند، دنیای نظافت تغییری را مشاهده کرد که زمان را آزاد می کرد و زمین ها را بسیار ساده تر تمیز نگه می داشت. اما همانطور که این دستگاههای در دهه های گذشته پیشرفته تر شدند، تعمیرات دستگاه های اسکرابر صنعتی نیز پیچیده تر شد.

اگر شما از یک اسکرابر یا زمین شوی صنعتی استفاده می کنید تا زمین خود را تمیز نگه دارید، آخرین چیزی که می خواهید برای دستگاه شما رخ دهد آن است که خراب شود.  اما از آنجائیکه شما از این دستگاه کف شوی صنعتی استفاده می کنید فرسودگی و خرابی بهرحال رخ خواهد داد و در نهایت دستگاه شما به سرویس و نگهداری نیاز پیدا خواهد کرد.

اسکرابر صنعتی آب را پاشش نمی کند.

یکی از عملکردهای اولیه دستگاه اسکرابر صنعتی خیس کردن زمین با آب و محصولات شوینده است تا بتواند تمامی آلودگی و گرد و غبار انباشته شده روی زمین شما را با برس زمین تمیز کند. اگر اسکرابر آب و محلول شوینده را پاشش نکند زمین به همان کثیفی و آلودگی زمان شروع عملیات شستشو بر روی آن باقی می ماند. چند چیز است که می توانید قبل از آنکه اسکرابر خود را برای این مشکل به تعمیرگاه بفرستید امتحان کنید شاید دستگاه شما درست شود.

  • چک کنید که مخزن آب تمیز پر باشد
  • چک کنید که چیزی داخل مخزن باعث گرفتگی و عدم پاشش آب نشود.
  • چک کنید و مطمئن شوید که پمپ آب به درستی کار می کند.
  • چک کنید فیلتر آب تمیز که روی برس قرار دارد دچار گرفتگی در اثر املاح و رسوبات آب نشده باشد.

اسکرابر یا کفشور صنعتی آب را جمع نمی کند.

یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود اسکرابر شما به خوبی کار نکند  آن است که دستگاه آب و محلول شوینده را بخوبی پاشش می کند اما در جمع کردن آن مکشل دارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، شما با حجم زیادی آب کثیف مواجهه می شوید که روی کفپوش شما باقی مانده نه آن کفپوش تمیز و خشکی که کسب و کار شما به آن احتیاج دارد. اگر شما با جمع کردن اب توسط دستگاه شستشوی زمین خود مشکل دارید شما باید آن را به تعمیرگاه مرکزی بفرستید یا از واحد خدمات پس از فروش فروشنده محصول خود بخواهید که برای بررسی مشکل و سرویس دستگاه نیروی فنی به محل شما اعزام کند اما پیش از آن:

  • مطمئن شوید که شیلنگ مکش به خوبی وصل شده و آبندی شده است.
  • میزان آب و آلودگی جمع آوری شده را چک کنید اگر مخزن بیش از حد پر باشد نمی تواند بخوبی عملیات مکش را انجام دهد.
  • همچنین گاهی اوقات ممکن است که چیزی داخل شیلنگ مکش گیر کرده باشد و مانع از مکش درست شود.
  • تی اسکرابر را چک کنید تا مطمئن شوید که به خوبی تراز است و در شرایط خوبی می باشد. اگر تی به خوبی روی زمین قرار نگیرد یا پاره و فرسوده باشد نمی تواند وظیفه خود را بخوبی آنجام دهد.
  • سبد جمع آوری زباله ها را بعد از هر بار استفاده بخوبی بشویید و تمیز کنید تا از گرفتگی جلوگیری شود.

اسکرابر زمین را تمیز نمی کند.

بعضی وقتها شما دستگاه را روشن می کنید،دستگاه آب و مواد شوینده را پاشش می کند و آب کثیف را هم بخوبی جمع می کند. اما هنگامی که زمین خشک می شود به نظر می رسد که زمین شما هیچگاه تمیز نشده است. این مشکل ممکن است ناشی از چند علت باشد، اما محتمل ترین دلیل ترکیبی از عملکرد نامناسب بخش های مختلف اسکرابر و واکنش مواد شوینده شیمیایی است.

  • پدها و برس ها را بازبینی کنید تا ببینید که آیا باید تعویض شوند یا نه. برس هایی فرسوده که الیاف آنها کج شده است یا کوتاه شده اند به خوبی نمی توانند زمین را تمیز کنند.
  • همچنین برس ها یا پد کثیف بخوبی نمی توانند زمین را تمیز کنند بنابراین مهم است که بعد از هر بار استفاده از دستگاه برس ها و پدها را بخوبی تمیز کنید.
  • مطمئن شوید که شما از فشار برس یا پد مناسب استفاده می کنید. اگر فشار برس کم باشد اسکرابر نمی تواند زمین را بخوبی تمیز کند و اگر فشار بیش از حد باشد باعث فرسودگی زودهنگام برس یا پد می شود.
  • ارزیابی کنید که آیا مشکل از دستگاه است یا از ماده شوینده که استفاده می کنید. بعضی اوقات دستگاه شما کاملا خوب کار می کند اما ماده شوینده شما برای آن نوع کفپوش ویژه یا آلودگی موجود مناسب نیست. اگر از ماده شوینده ای استفاده می کنید که داخل مخزن دستگاه ریخته می شود حتما از مواد شوینده تایید شده و مناسب برای استفاده با اسکرابر استفاده کنید.

دستگاه اسکرابر صنعتی بخوبی حرکت نمی کند.

اگر اسکرابر شما بخوبی و آنجور که باید به جلو و عقب حرکت نمی کند، احتمالا به زودی به سرویس و تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد. اسکرابر ها  همیشه دارای موتور نبودند که عملکرد آنها را راحت تر کند. اما امروزه اغلب دستگاه های اسکرابر صنعتی دارای سخت افزار کامپیوتری پیچیده و بسیاری اجزاء متحرک دیگری هستند که می توانند دچار نقص شوند. چند چیز وجود دارد که شما می توانید تلاش کنید که آنها را درست کنید تا مشکل دستگاه برطرف شود.

  • مطمئن شوید که باتری ها می توانند شارژ را نگه دارند.
  • سطحی را که در حال تمیز کردن آن هستید بررسی کنید. شیب ها به توان بیشتری نیاز دارند و زماه شارژدهی را کم می کنند.
  • به نوع دیگری از باتری ها فکر کنید مثلا باتری های ژل به جای آب-اسیدی

نیازمند تعمیرات حرفه ای اسکرابر هستید؟

بعد از آنکه متوجه شدید که مشکل اسکرابر شما چیست و سعی کردید که مسائل جزئی را برطرف کنید، ممکن است اسکرابر صنعتی شما همچنان ایراد داشته باشد. بنابراین با واحد خدمات پس از فروش شرکت تولیدکننده یا ارائه دهنده دستگاه تماس گرفته و تقاضای کمک کنید و این جایی که اهمیت یک شرکت معتبر و دارای واحد خدمات پشتیبانی قوی مشخص می شود تا مشکل دستگاه اسکرابر شما در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شده و بتوانید بلافاصه مجددا از آن استفاده کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی