googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ

اسکرابر چگونه کار می کند؟

همانطور که اسکرابر محبوب ترین دستگاه نظافت مکانیزه است کارآمدترین دستگاه نیز می باشد. با ترکیب عملیات نظافت و شستشوی مکانیکی با یک محلول شوینده یک اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفشوی زمین هایی بر جای می گذارد که بدون کوچکترین لک و آلودگی تمیز هستند.  سیستم جمع آوری آب دستگاه زمین شوی صنعتی همچنین تضمین می کند که زمین تقریبا همزمان با عملیات شستشو خشک می شود و در نتیجه کاملا برای استفاده مجدد ایمن است. مزیت دیگر این دستگاه آن است که آب استفاده شده و آلودگی های جدا شده از سطح جمع آوری شده و به شکل درست دفع می شوند.

نحوه عملکرد اسکرابر

اگر شما به یک کف شوی صنعتی نیاز دارید درک اصول اینکه این دستگاه چگونه کار می کند به شما کمک خواهد کرد تا مدل مناسب را انتخاب کرده و بیشترین بهره را از آن ببرید. یک دستگاه کفشور دارای برس یا برس هایی است که در جلوی دستگاه قرار گرفته اندو سیستم جمع آوری آب که بطور کلی تحت عنوان تی شناخته می شود در پشت دستگاه قرار می گیرد. محل نشتن اپراتور در مدل های خودرویی معمولا به گونه ای است که کاربر به محیط اطراف تسلط کافی داشته و به راحتی بتواند از دستگاه استفاده کند.

هر دستگاه اسکرابر دارای دو مخزن بزرگ، باتری و تعدادی موتور است. یک یاز موتورها نیروی لازم برای حرکت رو به جلوی دستگاه را فراهم می کند حال آنکه موتور دیگر یک موتور مکنده بوده و خلأ لازم را برای سیستم جمع آوری آب فراهم می کند. یکی از مخازن دستگاه برای آب تمیز و دیگری برای آب آلوده است.

هنگامی که اسکرابر صنعتی به سمت جلو حرکت می کند محلول شوینده بر روی برس ها و زمین پاشش می شود. برس ها می چرخند و با سست کردن و بلند کردن آلودگی ها باعث اسکراب زمین می شوند. آب و آلودگی بوسیله تی جمع شده و به داخل مخزن آب کثیف پمپ می شوند. بهرحال تعداد متغیر مهم در این پروسه وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از سرعت ماشین، سرعت و فشار برس، مقدار محلول شوینده و تعداد دفعاتی که باید روی زمین حرکت کنید تا تمیز شود. همچنین تعداد و نوع برس های دستگاه اسکرابر می تواند تعیین کننده باشد. هر یک از این پارامترهای بسیار مهم هستند و روی عملکرد دستگاه تاثیر می گذارند.

چه اسکرابری بخریم؟

بخاطر کاری که دستگاه اسکرابر صنعتی انجام می دهند این دستگاه ها باید سخت کار و مقاوم در برابر خوردگی باشند تا تضمین کنند که به خوبی قادر به تمیز کردن کفپوش ها هستند و می توانند تحت شرایط کاری سخت عمل کنند. بنابراین هنگام انتخاب یک دستگاه زمین شور صنعتی باید به ظرفیت مخازن آب تمیز و کثیف دقت کرد و بصورت همزمان اطمینان حاصل نمود که مخازن به راحتی قابل پر کردن و خالی کردن هستند. فشار برس متغیر طول عمر برس را زیاد می کند و از سطوح کف آسیب پذیر محافظت خواهد کرد که این مورد در اغلب موارد حیاتی است.

ملاحظات دیگر درباره اسکرابر صنعتی

این دستگاهی که برای تمیز کردن یک بخش مشخص خریداری می شود باید در سایر بخش های ساختمان شما نیز سودمند باشد. اطمینان حاصل کنید که مدلی را انتخاب می کنید که از تمام درگاهها و راهروها به راحتی می تواند عبور کند. اسکرابر های باتری باید باید شارژ شوند بنابراین به این فکر کنید که عملیات شارژ باتری های اسکرابر در کجا باید انجام شود. اگر در دستگاه شما از باتری های اسیدی استفاده شده عملیات شارژ کردن باید در محیطی دارای تهویه مناسب انجام شود و دستگاه نباید در این مکان بصورت مانع برای رفت و آمد یا سایر فعالیت ها عمل کند. پر کردن و خالی کردن اسکرابر یعنی دفع کردن آب کثیف و دستری به آب تمیز و چه مکانی برای انجام این کار مناسب تر از هر جای دیگر است؟ بعضی مدل های اسکرابر با شیلنگ ها بلند قابل ارائه هستند تا عملیات پر کردن و تخلیه مخازن راحت تر انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی