googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۹ ب.ظ

3 مزیت اسکرابر برای محیط های درمانی

در سراسر دنیا، هزاران هزار بیمارستان، کلینیک، درمانگاه و سایر محیط های درمانی از میلیون ها بیمار در هر سال مراقبت می کنند. این مراکز درمانی و مراقبت های پزشکی در یک چیز مشترک هستند: همه آنها دارای زمین هستند - و کل کفپوش یا زمین آنها باید با استفاده از یک روش امن و موثر برای حفظ سلامت بیماران و کارکنان تمیز شوند. اینجاست که دستگاه های اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی بعنوان دستگاه تخصصی نظافت و شستشوی سطوح کف وارد میدان می شوند. با استفاده از این دستگاه های کفشوی صنعتی، هر مرکز درمانی یا مراقبت های پزشکی و بهداشتی می تواند با موفقیت سطوح کف خود را بصورت بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی حفظ کند که باعث افزایش مراقبت از بیمار و جلوگیری از آسیب دیدگی کارکنان می شود.

دلایل مهم استفاده از اسکرابر در مراکز درمانی

هنوز مطمئن نیستید که محیط و مراکز درمانی همانند بیمارستان ها، درمانگاه ها و کلینک ها می توانند از دستگاه های اسکرابر صنعتی برای نظافت و شستشوی سطوح کف خود استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند؟ در این پست سه ​​دلیل مهم برای مراکز بهداشتی و درمانی برای سرمایه گذاری در خرید دستگاه های اسکرابر ارائه می شود:

سطوح کف تمیز همان سطوح کف بهداشتی هستند

شاید تمیز نگه داشتن زمین یک مرکز درمانی یا مراقبت پزشکی و بهداشتی و حفظ آن بصورت عاری از آلودگی چندان مهم به نظر نرسد. حال آنکه دقیقا خلاف این مطلب درست است. زمین بیمارستان می توانند مرکز تجمع  تعداد زیادی از میکروب های خطرناک باشد؛ نگهداری سطوح کف به شکل تمیز گامی مهم در حفاظت از سلامت عمومی است و تنها دستگاهی همانند اسکرابر صنعتی می تواند این میکروب ها را از روی زمین جمع آوری کرده و از انتقال آنها از بخشی به بخش دیگر جلوگیر کند.

بیماران انتظار تمیزی دارند

ظاهر یک مرکز درمانی یا مراقبت بهداشتی اغلب برای مهم ترین افرادی که در آنجا حضور دارند یعنی بیماران بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که این افراد به مرکز درمانی شما می آیند برای جراحی، اقامت طولانی مدت، درمان های اورژانسی و غیره و کاملا طبیعی است که انتظار زمین های کاملا تمیز و پاکیزه ای را داشته باشند که دستگاه های اسکرابر می توانند فراهم کنند.

زمین تمیز به معنی آسیب دیدن کمتر در محل کار است

به طور متوسط، در صنعت مراقبت های بهداشتی حدود 5/5 کارگر از هر 100 کارگر در هر سال دچار آسیب دیدگی می شوند و در هر صورت این میزان بصورت فزاینده در حال افزایش است. بررسی ها نشان می دهد آسیب دیدگی کارکنان بهداشت و درمان بهلت لغزش، سر خوردن و افتادن باعث می شود هر سال 95 میلیون روز کاری از دست برود و 25 درصد از تمام ادعاهای غرامت به دلیل آسیب دیدگی در محل کار می باشد. بهترین راه برای جلوگیری از این صدمات آن است با استفاده از اسکرابر هر گونه آلودگی که می تواند باعث لغزش، سر خوردگی و صدمه به علت افتادن شود از روی زمین بخوبی پاک شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی