googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

اجرای خدمات کفسابی بر روی کفپوش ها فرآیندی متفاوت با نظافت و شستشوی آنها و حتی جلادهی و پولیش کفپوش است که توسط دستگاه پولیشر انجام می شود. در هنگام اجرای خدمات کفسابی یک لایه سطحی از روی کفپوش برداشته می شود که در واقع همان لایه آسیب دیده است که به هر دلیل ممکن است زیبایی و جلای خود را از دست داده باشد. وقتی این لایه در اجرای خدمات کفسابی به شکل صحیح و اصولی برداشته می شود لایه زیرین که زیبایی و جلای اولیه کفپوش را دارد نمایان خواهد شد. بنابراین برای اجرای خدمات کفسابی نیاز به دستگاهی قدرتمند است که بتواند عملیات لایه برداری یا همان ساب را انجام دهد که این دسگاه کف ساب یا سنگ ساب یا دستگاه ساب نام دارد. مهم ترین ویژگی دستگاههای ساب مورد استفاده در خدمات کفسابی قدرت سایندگی بالای آنهاست که آنها را از دستگاه های نظافت و شستشو مثل اسکرابر و سوییپر جدا می کند. یعنی در شرایطی که دستگاه های نظافتی مکانیزه می توانند الودگی ها را از سطح جدا کنند یا زباله و پسماند را جمع آوری کنند یک دستگاه ساب مورد استفاده در خدمات کفسابی دارای قدرت لایه برداری از سطح است.

دستگاه های کف ساب مدل های متنوعی دارند. ممکن است پرتابل، دستی یا سرنشین دار باشند. در مدل های پرتال که مدل هایی کوچک و جمع و جور هستند دستگاه توسط کاربر قابل حمل است این دستگاه ها برای خدمات کفسابی در گوشه ها و زوایا و سطوحی با وسعت کم مناسب هستند. اما اگر قرار است خدمات کفسابی بر روی سطحی وسیع تر استفاده شود بهتر است از مدل دستی یا سرنشین دار استفاده شود. خود این مدل ها از نظر پهنای عملیاتی و نحوه کنترل گرد و غبار ناشی از ساب زنی بسیار متنوع هستند. رایج ترین مدل های مورد استفاده در خدمات کفسابی دستگاه های ساب دستی یا walk behind هستند که کاربر در پشت آنها قرار گرفته و دستگاه را بر روی سطح هدایت می نماید. در این دستگاه ها یک بخش ساینده به نام لقمه وجود دارد که از جنس سیلیکون کاربید یا مواد مشابه است که سختی و قدرت سایندگی بالا دارد که با چرخش آنها روی سطح کفپوش بعلت سرعت چرخش بالا و فشار زیادی که بر آن وارد می شود می تواند عملیات لایه برداری را انجام دهد و خدمات کفسابی را اجرایی نماید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی