googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ق.ظ

سرمایه گذاری برای خرید یک جاروبرقی صنعتی خوب

ارزش می تواند برای افراد مختلف معنی بسیار متفاوتی داشته باشد ، اما بیشتر افراد موافق هستند که یک سرمایه گذاری خوب فقط به  معنی خرید با قیمت پایینتر است. احتمالاً هر کسب و کار دارای جاروبرقی صنعتی است ، اما تفاوت در ویژگی ها و کیفیت از یک کارخانه به کارخانه دیگر می تواند بسیار زیاد باشد.
هرکسی که به دنبال کیفیت ، دوام و مفیدترین مشخصه ها در یک جارو برقی صنعتی است (برای مثال قدرت فیلتراسیون بالا) باید قبل از ثبت سفارش کمی تحقیق کند. اگر کنجکاو هستید که چه چیزی باعث می شود یک مکنده یا جاروبرقی صنعتی تبدیل به یک سرمایه گذاری خوب شود ، این مقاله را بخوانید.

قدرت مکش جاروبرقی صنعتی

هسته اصلی هر جاروبرقی صنعتی موتور آن است زیرا انرژی لازم برای پمپ دستگاه فراهم می کند. میزان وات مصرفی موتور می تواند از یک مدل به مدل دیگر متفاوت باشد و در طیف 1 تا 25 کیلووات  قرار گیرد. اما باید بدانید که توان فقط میزان مصرف انرژی را مشخص می کند و انچه شما باید در حقیقت به دنبال آن باشید قدرت مکش دستگاه است.این که شما به دنبال جمع آوری چه نوع آلودگی هستید در انتخاب دستگاهی با قدرت مکش مناسب تاثیر گذار است، توضیحات موتور و پمپ را بررسی کنید تا از سطح قدرت ایده بگیرید. همچنین عاقلانه است که در صورت بازدید از نمایشگاه دموی دستگاه را درخواست کنید. جاروبرقی صنعتی را روشن کنید و پارویی یا دهانه خرطومی را روی دیوار قرار دهید. کسانی که قدرتمندترین مکش را دارند باید به دیوار بچسبند و حذف آنها سخت باشد.

کارایی جارو برقی صنعتی

در حالی که موتور نقطه شروع است ، عملکرد کلی دستگاه بر اساس طراحی کلی (نحوه عملکرد هر قسمت یکپارچه با سایرین) و ویژگی های خلاء مشخص می شود.
یکی از مهمترین این عناصر در جاروبرقی صنعتی فیلتر است. یک فیلتر با کیفیت ضعیف ممکن است به راحتی باعث بازگشت همه گرد و خاک و ذرات ریز جمع آوری شده به محیط اطراف شود. در حالی که کیفیت خوب آن به حفظ یک محیط کاملاً بهداشتی کمک می کند.
به عنوان مثال ، یک فیلتر اصلی ستاره ای یا کارتریجی کلاس ال یا ام شامل منافذ بسیار ریز است که نه تنها خاک ، بلکه ذرات گرده ، گرد و غبار و حتی ذرات دود دخانیات را هم می تواند به دام اندازد. حال آنکه فیلترهای کیسه ای طبقه بندی نشده مورد استفاده در برخی مدل های صنعتی دارای این ویژگی نیستند. همچنین به یاد داشته باشید که سیستم های نظافت فیلتر می تواند متفاوت باشد. رایج ترین انواع سیستم نظافت فیلتر تکاننده دستی و دمش هوای معکوس هستند که ضمن داشتن کاربری آسان به شکل موثری می توانند گرد و غبار را از فیلتر جدا کرده و از گرفتگی آن جلوگیری کرده و به حفظ قدرت مکش بهینه کمک کنند.

سهولت تخلیه مخزن

وقتی شما با حجم بالای آلودگی سر و کار دارید ممکن است لازم باشد پس از هر شیفت کاری یا حتی چندبار در یک شیفت کاری مخزن جاروبرقی صنعتی را تخلیه کنید. اگر در چنین شرایطی طراحی دستگاه به گونه ای باشد که تخلیه آن به راحتی امکان پذیر نباشد تخلیه مخزن خود به یک چالش جدی برای شما و کارکنان شما تبدیل خواهد شد. مدل های باکیفیت مکنده صنعتی معمولا دارای مخازن قابل جدا شدن هستند که برخوردار از دسته و چرخ می باشند در نتیجه کاربر به راحتی می تواند مخزن را جابجا کرده و به محل دفع منتقل کند. از سوی دیگر اگر حجم آلودگی بیش از مخازن متعارف است باید دستگاه قابلیت اتصال به مخزن رابط را داشته باشد و طراحی خود مخزن رابط و نحوه تخلیه آن نیز از اهمیت بالا برخوردار است تا در کمترین زمان ممکن به ساده ترین و ایمن ترین شکل مخزن قابل تخلیه باشد.

قدرت مانور

برای یک جاروبرقی صنعتی  ، داشتن یک سیم برق بلند ضروری است و یک مدل پرتابل با شاسی مقاوم برای شما و شرایط کاری دشوار محیط کار شما بسیار بهتر خواهد بود. در مقابل یکی از مزایای استفاده از سیستم مکنده مرکزی این است که نیازی به جابجا کردن آنها نیست و دستگاه همواره ثابت بوده و عملیات مکش را از طریق لوله ها و کانال های ثابت از محل ایجاد آلودگی انجام می دهد. بنابراین بهترین سرمایه گذاری برای شما چیزی است که متناسب با سبک کار شما در حال حاضر و در سال های آینده باشد. 
در نهایت ، یک سرمایه گذاری خوب چیزی است که به بازگشت سرمایه شما کمک کند نه آنکه قیمت اولیه پایین داشته باشد. بنابراین پیش از خرید  برند مورد نظر و ضمانت را بررسی کنید.

گواهینامه های زیست محیطی

حفظ محیط زیست برای بسیاری از صاحبان کسب و کار از اهمیت فزاینده ای برخوردار است. جاروبرقی صنعتی اگر دارای راندمان انرژی و ماندگاری خوبی باشد ، احتمالا سازگار با محیط زیست است. در حالی که دستگاه های ارزان یمت ممکن تنها مدت زمان کمی کار کرده و پس از آن چنان خراب شوند که لازم باشد به محل دفن زباله منتقل شوند. برندهای باکیفیت ممکن است 10 ، 15 یا 20 سال عمر کنند ، این بدان معناست که مواد کمتری در استفاده ، دفن زباله کمتر و رد پای کربن پایین تر است.

نتیجه گیری نهایی

بهترین سرمایه گذاری برای خرید جاروبرقی صنعتی دستگاهی خواهد بود که تمام این موارد را فراهم کرده و سبک کسب و کار و نیازهای نظافتی شما را بخوبی برآورده سازد. طیف گسترده مدل ها می تواند انتخاب را دشوار کند ، به همین دلیل است که باید با کارکنان باتجربه و آگاه مشورت کنید
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۲
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی