googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

صرفه جویی در آب با اسکرابر

بحران کمبود آب یک بحران جدی در ایران و بسیاری از کشورها است. در واقع  می توان گفت که کم ابی را می توان اکنون بعنوان یک تهدید بزرگی برای امنیت ملی قرار داد.. در حالی که این بحران هنوز به آرامی در جریان است ، همیشه هنگام استفاده از آب باید هوشیار باشیم. این امر به ویژه در مورد صاحبان کسب و کار مشاغل گوناگون که برای تمیز نگه داشتن محل کار خود، سالم نگه داشتن کارمندان و مشتریان و حفظ فضای مهمان نوازی در محیط کار  خود نیاز به آب زیادی دارند، صادق است. حال این سوال مطرح می شود که تکنولوژی های جدید و استفاده از دستگاه های مدرن نظافتی مثل اسکرابر چگونه می تواند به کاهش یا رفع بحران کم آبی کمک کند.
مهم نیست که کسب و کار شما چه باشد. چه یک رستوران ، کارخانه مواد غذایی ، سالن ورزشی داشته باشید چه حتی یک مرکز درمانی در اختیار شما باشد، می دانید که زمین ها یا کفپوش های سخت تمیز چقدر حیاتی هستند. تمیز بودن و درخشان بودن سطوح کف محیط کسب و کار شما هم برای حسن شهرت شما مهم است و هم در سطح پایین تر از لغزش یا افتادن مشتریان شما بر روی زمین کف خیس و کثیف که می تواند مشکلات بزرگی را برای بیمه شما به آورد، جلوگیری کند.
برای داشتن کفپوش های بی عیب و نقص ، مشاغل باید به دنبال جایگزین هوشمندانه تر برای سیستم تی کشی سنتی با ابزار دستی مثل تی و سطل باشند و فروشگاه ها و شرکت های ارائه کننده تجهیزات نظافتی مدرن مثل دستگاه های اسکرابر مراجعه کنند.


از چه مقدار آب برای شستشوی سطوح کف خود استفاده می کنید؟

از آنجایی که تیم خدماتی شما وظیفه انجام کارهای نظافت کف را بر عهده دارد ، شاید از میزان هزینه آب در میان قبض های خدمات خود آگاه نباشید. به عنوان مثال ، یک رستوران به طور معمول روزانه حدود 6 هزار گالن آب مصرف می کند. اگر صاحب یک گاراژ اتومبیل هستید ، ممکن است حتی میزان مصرف آب در محیط کار شما بیشتر از این مقدار باشد تا بتوانید سطوح کف خود را به شکل تمیز و بدون لکه های بدمنظره روغن نگه دارید. به همین ترتیب ، مراکز ورزشی ، مراکز تجاری و سایر مراکز برای تمیز کردن آلودگی ، کثیفی و زباله هایی که در اثر ترافیک رفت و آمد و تردد افراد باقیمانده است ، به آب زیادی احتیاج دارند.
به غیر از مصرف آب شما ، مشاغل معمولاً مجبورند که تعداد قابل توجهی از نیروهای خدماتی خود را به عملیات تمیز کردن زمین به ویژه در محیط های بزرگ و وسیع اختصاص دهند که خود به معنای هزینه بیشتر است. در حقیقت هر چه فضای شما بزرگتر باشد به تعداد نیروی خدماتی بیشتر برای تمیز کردن زمین آن نیاز دارید و در نتیجه هزینه نیروی انسانی یا کار شما بیشتر خواهد بود و همه اینها می تواند برای هزینه های اجرایی شما چالش برانگیز باشد.

 

اسکرابر تا چه حد به صرفه جویی آب کمک می‌کند؟

بهترین راه برای ساده سازی تمیز کردن سطوح کف در حالی که در طولانی مدت بتوانید بودجه خود کنترل کنید ، سرمایه گذاری برای خرید یک دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی است. هنگامی که از این دستگاه سودمند استفاده می کنید به جای یک تیم کامل از نیروهای خدماتی ، یک نفر می تواند با دستگاه اسکرابر کار کند و در زمان بسیار کمتری مساحت بسیار بزرگتری را بپوشاند و در صرفه جویی در نیروی انسانی و ساعات کار به شما کمک کند.
علاوه بر این ، دستگاه های اسکرابر صنعتی به طور خاص برای صرفه جویی در آب طراحی شده اند و در عین حال کیفیت نظافتی بسیار بالایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال مدل هایی از دستگاه اسکرابر های کف وجود دارند که از مخزن 12 گالن استفاده می کنند و این امکان را دارند تا مساحتی از کف را که معمولاً برای تمیز کردن آن به یک مخزن 24 گالونی نیاز است پوشش دهمد ، این بدان معنی است که صرفه جویی 50 درصدی در مصرف آب در حین دریافت همان سطح کیفیت نظافتی ایجاد می شود.
توضیحات ذکر شده مشخص می کند که دستگاه های اسکرابر صنعتی راهی هستند که می تواند به کسب و کارهایی که می خواهند بدون مصرف زیاد آب  محیط خود به ویژه سطوح کف را کاملا تمیز کنند، کمک کرده تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند و در عین حال شرایط بهداشتی، ایمنی و زیبایی شناسی محیط خود را در حد مطلوب نگه دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۷
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی