googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ق.ظ

چگونه از اسکرابر خود محافظت کنید؟

اسکرابر یا کف شوی صنعتی محل کار شما را تمیز و ایمن نگه می دارد. بنابراین مهم است که از دستگاه زمین شوی صنعتی خود با دقت بالا مراقبت کنید. این به طولانی تر طول عمر دستگاه کفشوی صنعتی شما کمک می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از توقف غیرضروری روند کار می شود. اگر می خواهید بیشتر از اسکرابر صنعتی خود بیشتر استفاده کنید، این نکات و ترفندها را دنبال کنید تا دستگاه شما در بهترین حالت کار کند.

قبل از استفاده از اسکرابر صنعتی

نکات مهم قبل از استفاده از دستگاه عبارتند از:

وضعیت شارژ باتری خود را بررسی کنید.

قبل از شروع کار ، اطمینان حاصل کنید که باتری اسکرابر شما به طور کامل شارژ شده است. این بدان معناست که شما کار را با دستگاه خود در حداکثر انرژی آن شروع می کنید - دقیقاً مثل انرژی دادن به خودتان با یک فنجان قهوه قبل از شروع کار روزانه. اگر باتری شما به طور کامل شارژ نشده باشد مدت کوتاهی پس از شروع کار دستگاه متوقف شده و نیازمند شارژ کردن مجدد آن می شوید که یعنی وقفه زمانی طولانی در عملیات شستشوی سطوح کف شما.

برس یا پد اسکرابر را تمیز کنید.

اگر برس یا پد دستگاه کفشور شما فرسوده است ، می تواند به جای آنکه به رسیدن به سطوح کف تمیز و براق به شما کمک کند بیشتر باعث خراب شدن آنها شود. اما می توانید قبل از شروع کار ، با چک کردن میزان فرسودگی برس یا پد تمیز کاری خود کار را آسانتر کنید. اگر شرایط خوبی ندارند ، آنها را تعویض کنید. مطمئن نیستید که به کدام نوع برس یا پد کف نیاز دارید؟

وضعیت لاستیک تی اسکرابر خود را بررسی کنید.

برای انجام عملیات شستشوی زمین به بهترین شکل به لاستیک تی اسکرابر  محکم و سالم نیاز دارید. تیغه فرسوده تمیز کردن زمین را از آنچه است سخت تر می کند. خبر خوب؟ لاستیک های تی همیشه در یک جهت از بین می روند، بنابراین اگر مال شما فرسوده است می توانید به راحتی آن را چرخانده و دوباره از آن استفاده کنید. این بدان معناست که لازم نیست هر بار تی جدیدی استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که مخزن آب کثیف اسکرابر خالی و تمیز است.

هر چه سریعتر بتوانید عملیات را به درستی انجام دهید ، بهتر است. بنابراین ، در حالی که هنوز آب در مخزن آب کثیف اسکرابر صنعتی شما وجود دارد ، تمیز کردن را شروع نکنید. آب باقیمانده به این معنی است که مخزن شما خیلی سریعتر پر می شود و به زودی مجبور می شوید کار را برای خالی کردن آن متوقف کنید. با اطمینان از خالی بودن قبل از شروع کار ، در وقت خود صرفه جویی کنید.

مخزن آب تمیز را از محلول شوینده پر کنید.

شما نمی توانید سطوح کف را با آب کثیف تمیز کنید. بهتر است هر بار که می خواهیم از دستگاه اسکرابر استفاده کنیم، حتما مخزن آب تمیز دستگاه خود را با آب تمیز (حداکثر 64درجه) پر کنید و فقط از مواد تمیز کننده ای استفاده کنید که برای استفاده همراه با دستگاه کف شور صنعتی تأیید شده اند.

بعد از هر بار استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی

نکات مهم بعد از استفاده از دستگاه عبارتند از:

مخزن آب کثیف را خالی و تمیز کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که از شر آن همه کثیفی هایی که اخیراً تمیز کرده اید خلاص شوید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه اسکرابر شما قبل از خالی کردن مخزن آب کثیف خاموش است. سپس شیلنگ تخلیه را صاف کنید تا پیچ خوردگی و تاب نداشته باشد. در حین خالی مخزن ، لوله را در حالت تخلیه نگه دارید. قبل از انتقال اسکرابر به محل نگهداری آن مطمئن شوید مخزن آب کثیف دستگاه شما تمیز و خالی است و دفعه دیگر آماده استفاده خواهد بود.

مخزن آب تمیز را از محلول شوینده خالی کرده و بشویید.

مخزن آب تمیز را از هر نوع محلول شوینده باقیمانده تخلیه کرده و سپس آن را کاملاً بشویید. مطمئن باشید که هیچ باقیمانده ای در آن باقی نمی ماند. بدین وسیله از بروز مشکلات مزمن در دستگاه جلوگیری کنید و از بو گرفتن آب تمیز دفعه بعدی که از دستگاه خود استفاده می کنید جلوگیری کنید.

فیلتر مخزن آب را پاک و تمیز کنید.

همیشه هنگام تمیز کردن مخزن  آب تمیز دستگاه اسکرابر صنعتی خود باید فیلتر آن را نیز تمیز کنید. این  کار باعث می شود فیلتر شما از شر هرگونه گرد و غبار خلاص شود و باعث می شود تا مشکلی در سیستم ایجاد نشود. تمیز کردن فیلتر به راحتی شستشو آن با آب تمیز آسان است. در عرض چند دقیقه انجام می شود و زمین شوی صنعتی شما آماده خواهد شد تا دفعه دیگر که به آن احتیاج دارید کاملا قابل استفاده باشد.

برس یا پد  اسکرابر را پاک و تمیز کنید.

قبل از شروع تمیز کردن ، بررسی کردید که برس یا پد شما فرسوده نشده است ، اما اکنون در چه شرایطی قرار دارد؟ حتما بررسی کنید اگر فرسوده به نظر می رسد ، برس یا پد را تعویض کنید تا دستگاه شما برای عملیات بعدی خود آماده باشد. آیا برس یا پد هنوز خوب به نظر می رسد؟ به سادگی آن را تمیز کنید تا آلودگی سطوح کف که امروز جمع شده، فردا به زمین مجددا باز نگردد.

لاستیک تی را تمیز کنید.

برای تمیز کردن تیغه اسکرابر خود ، آن را کاملاً با آب بشویید و مطمئن شوید که همه کثیفی ها را از بین برده اید. آیا فرسوده است؟ اگر فقط یک طرف آن فرسوده شده ، آن را بچرخانید. اما اگر از هر دو طرف فرسوده شده است ، آن را با یک لاستیک جدید جایگزین کنید.

دستگاه را تمیز کنید.

اسکرابر شما بعد از عملیات خود به نظافت نیاز دارد. برای این کار به یک پاک کننده همه منظوره و یک پارچه مرطوب نیاز خواهید داشت ، و سپس دستگاه را به راحتی تمیز می کنید. کار را به درستی انجام دهید.

باتری را شارژ کنید.

هر بار که دستگاه شما به مدت 30 دقیقه یا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، باید باتری مجددا آن را شارژ کنید. بی توجهی در شارژ مجدد دستگاه باعث می شود که در دفعه بعدی استفاده از دستگاه دچار مشکل شده و دستگاه شما در وسط عملیات متوقف شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۶
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی