googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

شستشوی سطل زباله با واترجت صنعتی

هنگامی که بخواهند شدت بوی بد چیزی را بیان کنند می گویند که بوی سطل زباله می دهد. از این جهت میزان ناخوشایند بودن یک سطل زباله کثیف کاملا مشخص است و بوی تخم مرغ گندیده و مایعات چرب تجمع یافته روی  مرغ خورده نشده کافی است که هر کس را از اطراف که سطل زباله فراری دهد. اگر شما صاحب یک رستوران یا کافی شاپ یا هر کسب و کار دیگری هستید که با مراجعه مداوم افراد روبرو می باشید و حجم زباله ریخته شده در سطل های زباله محیط کار شما بالا و به ویژه از نوع مواد خوراکی و آشامیدنی است احتمالا از شستشوی سطل ها با شیلنگ آب خسته شده اید و این در حالی است که پس از هر بارشستشوی سطل فقط زباله های سست از آن جدا شده و این شستشوی تاثیر روی آلودگی های نفوذ کرده به داخل جداره ها که منبع میکروب و باکتری هستند و عامل اصلی بوی بد می باشند ندارد. از بین بردن بوی بد نیازمند مقداری ماده شوینده و مقدار زیادی فشار آب است و دستیابی به چنین شرایطی جز با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی امکان پذیر نیست.

برای آنکه این عملیات را به بهترین شکل ممکن انجام داده و بهترین نتیجه را بدست آورید. توصیه ما استفاده از یک برس چرخان همراه با دستگاه واترجت صنعتی است. این تجهیز جانبی سودمند کارواش صنعتی  به جای شما سطح را سابیده و چرخش الیاف آن باعث جدا شدن آلودگی ها از سطح می شود. به این ترتیب در زمان و انرژی شما صرفه جویی خواهد شد. قدرت واترجت صنعتی شما باعث چرخش برس این تجهیز جانبی گردیده و حذف زباله و آلودگی انباشته شده را تقریبا بدون هیچ زحمتی امکان پذیر می نماید.

هنگامی جت واتر مناسب و برس جانبی قابل استفاده با آن را آماده کردید، زمان شستشو فرا رسیده است. یک ماده شوینده قوی را به روی سطل زباله پاشش کرده و با استفاده از برس چرخان واترجت صنعتی شروع به کار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام بخش های داخلی و خارجی سطل را پوشش داده اید.

اگر حس می کنید که ماده شوینده برای راحت شدن از شر بوی بد کافی نیست سطح داخل را با محلول آب و وایتکس بشویید. یک پیمانه وایتکس را با چهار پیمانه آب مخلوط کنید و از فرچه دستی برای شستشو استفاده کنید. اما راه ساده تری هم وجود دارد. اگر واترجت صنعتی شما دارای قابلیت مکش و پاشش مواد شوینده به ویژه پاشش پر فشار مواد شوینده باشد می توانید محلول آب و ماده شوینده را با فشار بالا روی سطح پاشش کنید تا اطمینان حاصل شود که هر آلودگی از سطح جدا شده است. در این حالت باید بخاطر داشته باشید که فقط از مواد شوینده ای که تولیدکننده واتر جت صنعتی استفاده از آنها را تایید کرده است استفاده کنید در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی پمپ دستگاه شما یا فرسودگی پیش از موعد آن وجود خواهد داشت. بخاطر داشته باشید که هرگز نباید محلول آب و وایتکس را با دستگاه مکش و پاشش کنید زیرا این محصول باعث خوردگی بخش های داخلی به ویژه واشرها شده و به دستگاه شما آسیب می زند.

چه ماده شوینده را تحت فشار کم و چه فشار بالا پاشش کرده باشید مرحله آخر کار باید عملیات آبکشی با واترجت صنعتی را انجام دهید. اگر ماده شوینده تحت فشار کم یا بصورت دستی پاشش شده باشد باید به آن کمی زمان دهید تا اثر کند. می توانید آبکشی اولیه را با شیلنگ اب انجام دهید و سپس در آخرین مرحله آب پرفشار را با نازل کاردکی روی سطل پاشش کنید. اگر به دنبال از بین بردن کامل میکروب ها و باکتری ها هستید و می خواهید سطل زباله خود را کاملا ضدعفونی کنید از واترجت صنعتی آب گرم استفاده کنید. دمای بالای آب یا بخار پاشش شده توسط کارواش آب گرم یا کارواش بخار نه تنها کیفیت نظافتی را افزایش می دهد بلکه سطوح را ضدعفونی خواهد کرد شاید استفاده از آب گرم شما را از شستشو با برس چرخان نیز بی نیاز کند زیرا دمای آب در این جا بعنوان عامل تمیزکننده عمل کرده و دیگر نیازی به سایش حاصل از الیاف برس نخواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۵۸
نظافت صنعتی