googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۲ ب.ظ

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع داروسازی

همچنان که آمارهای منتشر شده نشان می دهد که صنعت داروسازی یکی از مهم ترین دارایی ها برای اقتصاد است برای یک شرکت داروسازی مهم است که چرخه رقابت باقی مانده و شهرت خوبی برای خود از طریق رعایت استانداردهای باکیفیت که روز به روز نیز بیشتر و سختگیرانه تر می شوند، فراهم نماید. کارخانه شما تا چه حد از لحاظ عدم وجود آلودگی ایمن است؟ در این پست درباره اهمیت مدیریت سرویس و نگهداری صحبت شده و شرح داده می شود که چگونه یک جاروبرقی صنعتی مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند؟

برخی اطلاعات مثبت

با توجه به بررسی های EFPIA ( انجمن اروپایی صنایع و سازمان های داروسازی) صنعت داروسازی تحقیقاتی می تواند نقش حیاتی در حفظ رشد اروپا داشته باشد و باقی ماندن آن را بازار رقابتی آینده در اقتصاد جهانی رو به رشد را تضمین کند. در یک گزارش با اطلاعات کلیدی از سال 2014، EFPIA نشان می دهد که در میان سایر اشکال جذاب، چگونه تولید دارویی از 63و010 میلیون یورو در 1990 به 217.500 میلیون یورو در سال 2013 رسیده است یعنی بیش از 300% رشد نسبت به 23 سال گذشته. هیچ شکی نیست که این بخش یکی از مهم ترین دارایی های اقتصاد اروپا است که اکنون از فقدان استخدام رنج می برد. در حقیقت با توجه به اطلاعات Eurostat صنعت داروسازی صنعتی با درجه تحقیق و توسعه بالاتر در مقایسه با صنعت خدمات کامپیوتر و نرم افزار به شمار می آید. با این حال، هر چه رشد این بازار بیشتر می شود، رقابت سخت تر می گردد و استانداردهای کنترل کیفیت مرتبط با آن سختگیرانه تر می شود.

خطرات و شایعات

OSHA گزارش می دهد که فقط در آمریکا 30.000 کارخانه در معرض خطر در نظر گرفته می شوند.  چندین انفجار در سالهای گذشته به وقوع پیوسته است و اخیرا بعضی از کمپانی ها درگیر شایعات مرتبط با مشکلات آلودگی شده اند. حوادث یا شایعات هزینه های قابل توجه مالی، اعتباری و سودمندی به همراه دارند. سخنگوی یکی از کمپانی های درگیر این شابعات بیان می کند" ما از کیفیت، خلوص و توانایی تمام ترکیباتی که در برچسب محصولاتمان لیست شده است دفاع می کنیم" و این مسأله نشان می دهد که امروزه هر شرکتی اهمیت عالی بودن را درک کرده است و تمایل دارد که  استانداردهای باکفیت را در مجموعه خود رعایت کند اما چگون می توانید مطمئن باشید که کارخانه شما ایمن است و با استانداردهای بین المللی و ملی مرتبط سازگار است؟

نیاز به کنترل های بازبینی و نگهداری

مدیریت سرویس و نگهداری هنگامی که نوبت به کیفیت می رسد یک جنبه مهم به شمار می آید. برخی شرکت ها از برنامه سرویس و نگهداری خاص پیروی کرده و به شکل موفقیت آمیز از یک نرم افزار زمان بندی شده به منظور دستیابی به بهترین نتایج به ویژه در عملیات نظافت و شستشوی خود استفاده می کنند.  با استفاده از یک مکنده یا جاروبرقی صنعتی مناسب طبق زمان بندی معین نه تنها طول عمر تجهیزات افزایش می یابد بلکه همچنین زمان توقف کار دستگاه ها و ماشین الات تولید کاهش می یابد و بنابراین سودمندی افزایش می یابد. اما تولید بیشتر فقط یک نوع اتلاف زمان و هزینه است اگر محصول شما باکیفیت نباشد. نقش یک کنترل کننده کیفیت که نه تنها خلوص تک تک مواد خام را کنترل می کند بلکه همچنین کیفیت محصول نهایی را نیز ارزیابی می نماید امروزه برای هر کمپانی حیاتی می باشد. مشاهده شده است که استفاده منظم از یک جاروبرقی صنعتی منجر به آلودگی کمتر، ریسک حوادث کمتر و کیفیت بالاتر می شود و در نتیجه شهرت و اعتبار بهتری فراهم می نماید.

انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب برای استفاده در داروسازی

نیازمندی های شخصی

هر مجموعه متفاوت است. قبل از شروع برای جستجوی یک جارو برقی صنعتی یا مکنده که برای شما کار کند، شما باید تعیین کنید که قرار است چه چیزی را جمع اوری کنید، ماده خشک است یا تر، چه ظرفیت و چه قدرتی نیاز دارید، آیا لازم است یا ترجیح می دهید که از یک مکنده هواکار یا یک مکنده یا جاروبرقی ضدانفجار استفاده کنید یا نه؟

درباره ذرات

یک آزمایشگاه داروسازی صرف نظر از اینکه ابعاد آن چقدر باشد، نیاز به یک جاروبرقی صنعتی با سیستم فیلتراسیون قدرتمند دارد.  شما باید گرد و غباری را که به علت اندازه ذره خود و به علت سرعتی که حرکت می کنند خطرناک و تهدید کننده می باشند جمع آوری کنید. بنابراین لازم است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

- فیلتر هپا می تواند 7/99% ذرات به کوچکی 3/0 میکرون را به دام می اندازد.

- فیلتر ستاره ای با دارا بودن مساحت فیلتر بزرگ گرد و غبار بیشتری را می گیرد.

- سایکلون حرکت هوا را هنگام ورد به داخل مکنده یا جاروبرقی صنعتی آهسته می نماید تا از انفجارهای احتمالی جلوگیری نماید.


در جستجوی ساختار مناسب

هنگام انتخاب یک مکنده یا جاروبرقی صنعتی برای محیط های مرتبط با صنایع داروسازی، مهم است که به سه جنبه متفاوت توجه شود:

ماده سازنده دستگاه: که باید ماده ای باشد که خود ذرات ریز تولید نکند مثل فولاد زنگ زنگ یا استیل

ساختار دستگاه: در برخی موارد بسیار مهم است که یک جاروبرقی یا مکنده جمع و جور با سهولت حمل و جابجایی داشته باشیم.

محل قرارگیری فیلتر: فیلتر باید پشت موتور قرار گیرد زیرا موتور خودش ذراتی تولید می کند که باید فیلتر شوند.

همانطور که مشاهده می کنید استفاده از یک جاروبرقی صنعتی خوب در برنامه نظافتی می تواند مطمئنا به شم کمک کند که با کاهش خطرات، ارتقاء کیفیت محصولات خود و محافظت از حسن شهرت خود در چرخه رقابت باقی بمانید بنابراین باید زمان صرف کرده و مدلی را انتخاب کنید که دقیقا برطرف کننده نیاز شما باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۲
نظافت صنعتی