googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ

نظافت صنعتی به چه معناست؟

امروزه با توسعه زندگی شهری و رشد روزافزون ساخت و ساز ساختمان های بزرگ مسکونی، تجاری و صنعتی، عملیات نظافت و شستشو از محدوده کوچک منازل، مغازه ها و دفاتر کوچک خارج شده و ابعادی بزرگتر به خود گرفته است. بدون شک برای تامین سطح بهداشت و پاکیزگی یک مرکز خرید بزرگ یا یک استادیوم ورزشی از همان روش های سنتی نظافت مورد استفاده در خانه نمی توان استفاده نمود. بنابراین مفهومی جدید با عنوان " نظافت صنعتی " مطرح شده است. شاید این اصطلاح در نخستین نگاه تداعی کننده عملیات نظافت در محیط های صنعتی همانند کارخانه ها باشد، اما در حقیقت شامل هر نوع عملیات شستشو و نظافت در مقیاس بزرگ می باشد. البته باید توجه داشت که نظافت صنعتی تنها در مورد محیط های تجاری، کاری و صنعتی به کار نمی رود و بعنوان مثال نظافت یک برج مسکونی با متراژ بالا را هم می توان جزو عملیات نظافت صنعتی به شمار آورد.

همانگونه که ذکر گردید، انجام عملیات نظافت صنعتی با استفاده از روش های سنتی تقریبا غیرممکن می باشد. کاربرد روش های نظافت دستی مانند جاروب کردن دستی، تی و سطل و ... کیفیت مطلوب را تامین نمی نماید و مدت زمان انجام عملیات با این روش ها به اندازه ای طولانی خواهد بود که به هیچ عنوان از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد. در نتیجه برای انجام سریع و با کیفیت عملیات نظافت در مقیاس وسیع، دستگاه های مکانیزه متنوعی طراحی و تولید شده اند. استفاده از این تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه کیفیت و سرعت انجام عملیات را به نحو قابل توجه افزایش داده و بعلت کاهش نیروی کار و همچنین میزان مصرف منابع موجب صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها می گردند.

این دستگاه ها شامل انواع مدل های اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی یا مکنده ، بخارشوی، مبل و فروش شوی و ... می باشند که به تفکیک در این وبلاگ مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۷
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی