googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۴۶ ق.ظ

قبل از خرید سوییپر چه سوالاتی بپرسیم؟

خرید یک سوییپر می تواند چالش برانگیز باشد اگر شما با سوالات درستی که باید از فروشنده بپرسید آماده نباشید. این پست بصورت تخصصی شما را راهنمایی می کند که سوالات مهمی که باید قبل از خرید یک سوییپر صنعتی پرسیده شود چه هستند؟

نخستین سوال در مورد سوییپر صنعتی آن است که چه مساحتی باید تمیز شود؟ سایز زمینی که باید تمیز نگاه داشته شود، جاروب شود و در صورت نیاز شسته شود ( با استفاده از یک دستگاه ترکیبی سوییپر اسکرابر) از لحاظ میزان کاری که دستگاه باید انجام شود بسیار مهم است. شرکت های تولیدکننده یا ارائه کننده معتبر در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی رنج متنوعی از محصولات با آپشن های خدماتی متفاوت دارند که بر پایه تعداد ساعات مورد استفاده است بنابراین عاقلانه است که برخی توصیه ها را نخست در مورد اینکه کدام ماشین برای سایز زمین که شما می خواهید تمیز کنید، بهترین است؟

چقدر سریع می خواهید زمین شما تمیز شود؟ دلیلی که بیان می شود که شما این سوال را از خود بپرسید این است که برخی کمپانی ها نیروهای خدماتی زیادی برای تمیز کاری و نظافت دارند و در این موارد زمان صرف شده برای عملیات چندان مهم نیست حال آنکه برخی دیگر از شرکت ها نیروهای محدودی دارند که علاوه بر خدمات نظافت کارهای دیگری نیز باید انجام دهند. اگر شما درگیر یک دستگاه سوییپر یا جاروب خیابانی کند شوید آن هم در شرایطی که عجله دارید یعنی عملیات به شکل ضعیف انجام می شود و فردی که وظیفه انجام آن را دارد احساس بدی پیرامون کار پیدا می کند.

چه نوع منبع تغذیه را برای سوییپر صنعتی خود ترجیح می دهید؟ دو منبع تغذیه اصلی برای سوئیپر ها می توانند باتری یا سوخت بنزین یا دیزل باشند. در بعضی محیط ها داشتن گاز و بخار در یک فضای بسته می تواند خطرناک باشد که دلیل آن است که در چنین جاهایی سوییپر هایی باتری دار ترجیح داده می شوند. اما در فضاهای باز می توان از مدل های بنزینی یا دیزلی استفاده کرد که موتورهای قدرتمندتری دارند.

نوع محیطی که می خواهید تمیز کنید چیست؟ این سوال بسیار خوبی است که باید پرسیده شود زیرا هر محیط مشکلات خاص خودش را دارد. مثال زمین یک انبار که مواد غذایی در آن نگهداری می شود می تواند رسوبات چرب داشته باشد که باعث می شود آلودگی به زمین بچسبد و نیازمند آب و گرما برای تمیز شدن آت پس بهتر است از دستگاه ترکیبی سوییپر-اسکرابر برای آن استفاده شود. اما سوییپر صنعتی مورد  استفاده در یک مرکز خرید برس های نرم نیاز دارد که وکسی را که برای جلادهی زمین به کار می رود آسیب نزند. اما سویپر انبار برس های اضافی نیاز دارد که گرد و غباری را که بسیار ریز است جمع آوری کند.

آلودگی روی زمین از چه چیزی تشکیل شده است؟ دلیل اینکه این سوال پرسیده می شود آن است که انواع متفاوت آلودگی می تواند باعث انواع متفاوت مشکلات برای دستگاههای گوناگون شود. برای مثال اگر شما گرانول های ریزی دارید که مرتب وارد انبار می شوند و می توانند زیر چرخ ها بروند باعث می شوند که چرخ های دستگاه سوییپر زودتر فرسوده شوند. همچنین نوع آلودگی چرب و ... متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۴۶
نظافت صنعتی
يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

مقایسه هزینه خرید و اجاره سوییپر و اسکرابر

یک زمین تمیز علامت حرفه ای بودن عملکرد یک سازمان است.  اگر چه یک سوییپر یا اسکرابر بسیار گرانقیمت تر از تی و سطل و جارو هستند، اسکرابر ها و سوییپر ها به کسب و کار شما ظاهری حرفه ای با صرف انرژی کمتر در زمان کوتاه تر می دهد. لازم به ذکر نیست که سوییپر یا اسکرابر کمک می کنند تا زمین شما بسیار تمیزتر به نظر برسد.

در این مقاله انواع متفاوت اسکرابر ها و سوییپر ها و بهترین کاربردها برای انواع مختلف آنها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین هزینه  اجاره، لیزینگ یا خرید یک اسکرابر و سوییپر مقایسه می گردد.

اسکرابر ها و سوییپر های صنعتی اغلب در مدارس، مراکز خرید، بیمارستان ها، آشپزخانه ها و سایر مراکز تهیه و بخش غذا، ورزشگاه ها، پارکینگ ها، کارخانه ها و انبارهای صنعتی و شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سوییپر یا اسکرابر ؟

اگر شما آماده هستید که یک دستگاه نظافت و شستشوی سطوح کف بخرید، اول تصمیم بگیرید که اسکرابر یا سوییپر می خواهید. سایر ملاحظات شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مدل کابلی یا باتری دار یا دارای موتور احتراقی
  • مدل دستی یا خودرویی

اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها برای تمیز کردن سطوح سخت نظیر زمین بتنی در انبارها یا سالن ها در بیمارستان ها طراحی شده اند. اگر یک محوطه بزرگ دارید که باید تمیز کنید بهتر است از مدل خودرویی استفاده کنید. همچنین این مدل قطعا باید باتری دار باشد که شعاع عملیاتی وسیعتری داشته باشد.  اگر لازم است یک بخش کوچکتر همانند لابی یک ساختمان را تمیز کنید باید از یک اسکرابر دستی استفاده کنید که قدرت مانور بالاتری دارد.

سوییپر صنعتی

دستگاه های جاروب خیابانی و سوئیپر معمولا در محیط های باز و فضاهای بیرونی نظیر پارکینگ ها، محوطه خارجی کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.  البته مدل های باتری دار در فضای داخلی هم علاوه بر فضای خارجی قابل استفاده هستند.

هزینه اجاره، لیزینگ یا خرید سوییپر و اسکرابر

 انتخاب اجاره ، لیزینگ یا خرید یک اسکرابر یا سوییپر معمولا بر پایه مدت زمان استفاده از دستگاه می باشد. برای مشخص شدن این قضیه بیاید هزینه این سه مورد را مقایسه کنیم:

هزینه اجاره یک اسکرابر خودرویی بزرگ ماهیانه بین 3500 تا 4000 دلار است. به نظر گرانقیمت است؟ اما اگر شما یک پیمانکار هستید که قرار است یک ساختمان را تمام کنید و فقط به دستگاه برای یک ماه احتیاج دارید اجاره کردن ارزان ترین گزینه ممکن است.

همچنین، تمام بخش های مصرفی همانند تی ها، برس ها و یا جاروها در اجاره در نظر گرفته شده اند. در حوادث غیر محتمل دستگاه نیاز به تعمیر یا نگهداری دارد که این نیز بدون هزینه اضافی فراهم می شود.

هزینه لیزینگ یک اسکرابر بزرگ

اگر یک ساختمان پارکینگ و ... دارید که باید آن را تمیز نگه دارید، لیزینگ بسیار اقتصادی تر از اجاره می باشد. بخش های غیر مصرفی هم شامل نمی شود اما معمولا ماشین با وارانتی می آید.

خرید یک اسکرابر بزرگ: 50.000 دلار

اگر برنامه ریزی کرده اید که از تجهیزات برای بیش از 5 سال استفاده نمایید خرید یک دستگاه اقتصادی است. همچنین، مراکز درمانی و برخی مراکز تهیه و بخش غذا نمی توانند از یک دستگاه برای بخش های متفاوت استفاده کنند زیرا خطر انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر وجود دارد. برای این مشتریان، خرید تنها گزینه است.


هزینه ها برای اسکرابر دستی به صورت زیر است:

  1. اجاره ماهیانه 1200 تا 1600 دلار
  2. هزینه 5 سال لیزینگ: ماهانه 200 دلار
  3. خرید : 8000 تا 10000 دلار

هر چه اسکرابر یا سوییپر شما نیاز داشته باشد باید قبل از آن با کارشناسان متخصص صحبت کنید. زیرا مدل های متفاوتی در بازار موجود است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۰۳
نظافت صنعتی