googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ق.ظ

اسکرابر دستی یا اسکرابر خودرویی

علی رغم تشابه عملکرد و بخش های تشکیل دهنده اصلی در تمامی اسکرابر ها، دستگاه های اسکرابر را بر اساس پارامترهای مختلف می توان طبقه بندی نمود. یکی از تفاوت های اصلی بین رده های اسکرابر یا کف شوی که حتی در ظاهر دستگاه نیز مشخص می باشد، نحوه هدایت آنهاست. اسکرابر ها از لحاظ نحوه هدایت به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تقسیم می شوند.

اسکرابر دستی مدلی از زمین شوی صنعتی است که  کاربر با قرارگیری در پشت دستگاه و به جلو راندن آن هدایت دستگاه را بر عهده دارد. اسکرابرهای دستی در پهنای شستشوی مختلفی عرضه و تولید می شوند اما غالبا در مقایسه با مدل های اسکرابر سرنشین دار دارای ابعاد کوچکتر و به تبع آن قدرت مانور بالاتر می باشند بنابراین معمولا در محیط های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. البته از این دستگاه ها برای شستشوی فضاهای کم عرض همانند راهروها در مجتمع های بزرگ نیز ممکن است استفاد شود. اسکرابرهای دستی همچنین برای کاربرد در فود کورت ها، رستوران ها، سالن های ورزشی و بازی که تراکم موانع محیطی در آنها بالاست گزینه های مناسب تری هستند.

اسکرابر خودرویی یا سرنشین دار دستگاهی است که در ان یک صندلی برای کاربر در نظر گرفته شده است و کاربر با قرارگیری بر روی صندلی همانند ماشین دستگاه اسکرابر را هدایت می کند. در اسکرابرهای خودرویی به دلیل اضافه شدن محل قرارگیری کاربر، ابعاد دستگاه بزرگتر می شود در این حالت با یک طراحی صحیح می توان پهنای شستشوی دستگاه و ظرفیت مخازن آن را افزایش داد. در این اسکرابر کاربر تنها وظیفه هدایت دستگاه را به عهده دارد بنابراین خستگی وی به حداقل کاهش می یابد  این عامل در کنار پهنای شستشو و مخازن بزرگتر کارایی را به نحو قابل توجه افزایش می دهد بنابراین این رده از اسکرابرها برای کاربرد در فضاهای دارای وسعت بالا و باز بسیار مناسب می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۲
نظافت صنعتی