googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

سوییپر یا دستگاه جاروب خیابانی یک ابزار مکانیزه نظافتی است که برای جمع آوری سریع و کارآمد گرد و خاک، آلودگی ها و زباله های جامد خشک به کار میرود. انرژی مورد نیاز برای عملکرد سوییپر و به حرکت در آمدن برس ها و سامانه مکش آن به طرق مختلف قابل تامین می باشد. دسته جالبی از سوییپرها کاملا بی نیاز به موتور می باشند این سویپرها به سوییپر مکانیکی معروف بوده و انرژی لازم برای حرکت و عملکرد برس ها در آنها توسط هل دادن کاربر تامین می گردد. این سوییپرها معمولا دارای ابعاد ، پهنای نظافت و مخزن کوچکی بوده و برای کاربرد در محیط های دارای وسعت کم مناسب می باشند.

در سوییپر های مجهز به موتور نیروی لازم برای عملکرد موتور ممکن است توسط باتری یا سوخت فسیلی تامین شود.  سوییپر های باتری دار بدون سر و صدا بوده هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کنند و در فضای سرپوشیده نیز قابل کاربرد می باشند. این سوییپرها معمولا بصورت فشرده و منسجم طراحی شده و برای فضاهای کوچک تا متوسط قابل استفاده می باشند.

با افزایش ابعاد سوییپر، پهنای نظافت و ظرفیت مخازن آن معمولا استفاده از موتورهای دیزلی در دستگاه ترجیح داده می شود. سوییپرهای مجهز به موتور دیزلی یا بنزینی در فضای ازاد و محوطه خارجی کارخانه ها، مجتمع های تجاری – تفریحی، شهرک ها و خدمات شهری مورد استفاده قرار می گیرند. در این گونه سوییپرها به دلیل ظرفیت بالای مخزن، تخلیه مخزن معمولا بصورت مکانیزه و توسط سیستم هیدرولیک صورت می گیرد. این دسته از سوییپرها به دلیل مصرف سوخت فسیلی برای کاربرد در محیط های بسته چندان مناسب نمی باشند و سطح صدای آنها نیز بالاتر از مدل های باتری دار می باشد. تامین سوخت این سوییپرها ساده بوده و در نتیجه برای کاربرد در فضاهای بزرگ مقرون به صرفه می باشند.

سوییپرهای باتری دار و دیزلی یا بنزینی به دلیل دارا بودن موتور قادر به حرکت روی سطوح شیبدار می باشند و کارایی آنها نسبت به مدل های مکانیکی بیشتر است.س

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۲۰
نظافت صنعتی