googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

سوییپر چیست؟

یکی از شناخته شده ترین روش های نظافت سنتی، جارو کردن می باشد. در روش سنتی نظافت از ابزاری به نام جارو استفاده می شود. حرکت برس ها و الیاف سری جارو بر روی سطح، باعث انتقال آلودگی ها و پسماندهای خشک موجود بر روی سطح به  مکان مورد نظر شده و در نهایت می توان این آلودگی تجمع یافته را جمع آوری و از محیط خارج نمود. سوییپر یک ابزار نظافت مکانیزه است که برای انجام عملیات جاروب کردن به شکل مکانیزه و سریع طراحی و تولید شده است.

سوییپر که با نام دستگاه جاروب خیابانی نیز شناخته می شود، یک ماشین قدرتمند و کاربردی برای انجام عملیات نظافت و جاروب کردن محوطه های با وسعت بالا می باشد. هنگام کاربرد سوییپر، میزان مصرف انرژی توسط کاربر به حداقل کاهش یافته و یا کاملا حذف می شود. همچنین این دستگاه به دلیل برخورداری از پهنای نظافت وسیع و بسیار بزرگتر از یک جاروی دستی متعارف، قادر به جاروب کردن فضای بیشتری در یک بازه زمانی معین می باشد. در نتیجه استفاده از سوییپر سبب می شود سرعت انجام عملیات نظافت به شکل چشمگیر افزایش یابد. از سوی دیگر، جارو کردن به روش دستی، موجب انتشار گرد و غبار در محیط شده و سلامت کاربر و افراد حاضر در محیط را به خطر می اندازد. همچنین هیچگاه هنگام جارو کردن دستی نمی توان آلودگی و گرد و خاک  را از محیط حذف نمود و با این روش، آلودگی تنها از بخشی به بخش دیگر منتقل می شود. حال آنکه در صورت استفاده از سوییپر، سیستم های ویژه به کار رفته همراه دستگاه از انتشار گرد و خاک جلوگیری می کنند و همچنین بعلت وجود مخزن زباله یکپارچه با دستگاه، آلودگی و زباله جمع شده در حین عملیات همان لحظه به مخزن سوییپر منتقل شده و از محیط خارج می شود. بدین ترتیب کیفیت نظافت نیز به شکل قابل توجه افزایش می یابد.

بطور کلی سوییپر بهترین دستگاه برای حذف سریع آلودگی و پسماند جامد و خشک در فضاهایی با وسعت بالا محسوب میشود. در پست های بعد با این دستگاه کارآمد بیشتر آشنا می شویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی