googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

یک سوییپر از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

در پست قبل سوییپر بعنوان یک ابزار نظافت صنعتی کارآمد معرفی گردید. دستگاه های سوییپر غالبا در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. هرچند که استفاده از این دستگاه قدرتمند در فضاهای سرپوشیده دارای وسعت بالا، همانند فضای داخی کارخانه ها و انبارهای صنعتی نیز مرسوم می باشد. هر سویپر صرف نظر از نوع و مدل آن از بخش های زیر تشکیل شده است:

برس جانبی

برس های جانبی سوییپر وظیفه هدایت آلودگی ها و پسماند خشک به سمت برس مرکزی را دارند. همچنین دارای نقش مهم در نظافت کناره های دیوار و زوایا می باشند. برس های جانبی دیسکی شکل هستند و در یک یا هر دو سمت سوییپر نصب می شوند.

برس مرکزی

مهم ترین عامل نظافت در دستگاه سوییپر، برس مرکزی است. این برس غلطکی می باشد و در طول آن وابسته به ابعاد سوییپر است. هرچه طول برس مرکزی بیشتر باشد پهنای نظافت دستگاه بالاتر خواهد بود. چرخش این برس غلطکی باعث انتقال آلودگی ها به داخل مخزن دستگاه می شود.

مخزن

مخزن سوییپر محفظه نگهداری و حمل زباله است. این محفظه در پشت برس مرکزی قرار گرفته است و ابعاد و شیوه تخلیه آن به نوع دستگاه و ابعاد آن بستگی دارد.

فیلتر

وظیفه فیلتر در یک دستگاه سوییپر، تصفیه هوای خارج شده از دستگاه و ممانعت از بازگشت گرد و غبار به محیط پیرامون می باشد. هرچه بازده فیلتراسیون یک دستگاه سوییپر بالاتر باشد، کیفیت عملکرد آن بالاتر است.

منبع تغذیه

منبع تغذیه همانگونه که نام آن مشخص می نماید وظیفه به حرکت در اوردن دستگاه و چرخاندن برس ها را به عهده دارد. چون دستگاه های سوییپر غالبا در فضاهای باوسعت بالا یا غیرسرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. از باتری یا سوخت های فسیلی بعنوان منبع تغذیه استفاده می شود. البته مدل خاصی از سوییپرهای کوچک و دستی وجود دارند که فاقد منبع تغذیه می باشند و نیروی لازم برای چرخش برس ها در آنها از طریق هل دادن کاربر تامین می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی