googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

در پست های قبلی تا حدودی با دستگاه سوییپر یا جاروب خیابانی بعنوان یک ابزار نظافت کارآمد برای جمع آوری سریع زباله ها و مواد زائد خشک آشنا شدیم. در این پست با یک ابزار مکانیزه دیگر آشنا خواهیم شد. جاروبرقی صنعتی .

جاروبرقی دستگاه نظافتی آشنایی برای اکثر افراد می باشد و تقریبا در هر خانه ای یک نمونه جاروبرقی وجود دارد. اما استفاده از جارو برقی ها محدود به منازل نبوده و این دستگاه در صنعت نیز دارای کاربرد فراوان می باشد. دستگاه های جاروبرقی صنعتی از لحاظ عملکرد مشابه با رده های خانگی و تجاری می باشند اما قدرت و سرعت مکش آنها بالاتر بوده و ساختار مقاوم تری دارند. همچنین افزوده شدن برخی ویژگی ها و مشخصه های خاص امکان استفاده از آنها را برای مکش و جمع آوری مواد ویژه فراهم می نماید.

از جاروبرقی های صنعتی برای نظافت عمومی و نظافت کف نیز می توان استفاده نمود. اما یک جارو برقی صنعتی چه تفاوت هایی با سوییپر دارد و کدامیک کارآمد تر است.

سوییپر دستگاهی است که برای انجام عملیات نظافت در محیط های با وسعت بالا مناسب می باشد و یک جاروبرقی صنعتی در عملیات نظافت کف در فضایی با وسعت بالا هیچ گاه قادر به رقابت با یک سوییپر نمی باشد. در نظافت چنین فضاهایی سوییپر سرعت بسیار بالاتری داشته و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. همچنین در فضاهای باز و محیط هایی که دسترسی راحت به منبع برق وجود ندارد می توان از انواع سوییپر دستی، باتری دار و دیزلی یا بنزینی استفاده نمود.

در مقابل جاروبرقی ها، آلودگی خاصی ایجاد نمی کنند در نتیجه می توان از آنها در فضاهای سربسته استفاده نمود. کاربرد جاروبرقی صنعتی محدود به سطوح هموار نمی شود و بر روی سطوح ناهموار نیز قابل استفاده است. از مدل های جاروبرقی صنعتی آب و خاک برای مکش مایعات نیز می توان استفاده نمود، اما سوییپرها معمولا بر روی سطوح مرطوب عملکرد خوبی ندارد و حتی مکش رطوبت می تواند باعث آسیب دیدن دستگاه شود. انعطاف پذیری جاروبرقی به دلیل وجود خرطومی ها و سری ها و نازل های مختلف بیشتر است  و گوشه ها و زوایا را بهتر و موثر تمیز می نماید.

بنابراین هنگام انتخاب یک ابزار نظافت مکانیزه برای نظافت کف می توان از هر دو دستگاه جاروبرقی صنعتی و سوییپر استفاده نمود اما فضای محیط و وسعت آن عامل اصلی تاثیرگذار بر انتخاب گزینه مناسب می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی