googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

تفاوت مدل های مختلف اسکرابر از لحاظ منبع تغذیه

اسکرابر دستگاهی است که عملیات شستشوی و خشک کردن سطوح کف را بصورت مکانیزه انجام می دهد. بعبارت دیگر دستگاه دارای موتورهایی می باشد که موجب عملکرد برس و سامانه مکش دستگاه اسکرابر یا کف شوی می گردند. با چرخش برس روی سطح آلودگی ها از آن جدا شده و تی دستگاه آب و آلودگی باقی مانده را جمع کرده و سامانه مکش دستگاه که توسط یک موتور مکنده عمل می نماید آب کثیف جمع آوری شده را مکش کدره و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید. بنابراین عملکرد یک دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی وابسته به موتورهای آن می باشد و این موتورها برای کار کردن نیازمند یک منبع تغذیه هستند.

این منبع تغذیه در دستگاه های اسکرابر می تواند یک موتور الکتریکی یا موتور دیزلی باشد. موتورهای الکتریکی به کار رفته در اسکرابرها انرژی مورد نیاز برای کارکرد خود را ممکن از به دو شیوه بدست آورند. اتصال مستقیم به پریز برق از طریق یک کابل و یا از طریق باتری. بر این اساس اسکرابرهای دارای موتور الکتریکی به دو دسته اسکرابر کابلی و اسکرابر باتری دار تقسیم می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اسکرابرهای دستی بصورت کابلی و باتری دار طراحی و تولید می شوند اما اسکرابرهای خودرویی دارای موتور الکتریکی فقط باتری دار هستند.

در اسکرابر های دیزلی نیز همانگونه که نام دستگاه مشخص می نماید. سوخت دیزل انرژی لازم برای عملکرد موتور و به حرکت درآوردن بخش های مختلف دستگاه اسکرابر را تأمین می نماید. استفاده از موتورهای دیزلی برای اسکرابر های خودرویی که ابعاد و وزن بالاتری دارند و کارایی بالاتری نشان می دهند، مرسوم است. دستگاه های اسکرابر دیزلی پرقدرت بوده و برای کاربرد در محیط های صنعتی و دارای حجم آلودگی بالا مناسب می باشند. از این دستگاه ها در پارکینگ های طبقاتی مجتمع های تجاری نیز می توان استفاده نمود.

بنابراین اسکرابرها را از لحاظ منبع تغذیه به سه دسته به شرح زیر می توان تقسیم بندی نمود که هر کدام مزایای خاص خود را داشته و برای کاربرد در محیطی ویژه مناسب تر می باشند.

اسکرابر کابلی

اسکرابر باتری دار

اسکرابر دیزلی

در پست های بعدی با هر کدام از این رده ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۵
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی