googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

مشخصه های متمایزکننده یک جاروبرقی صنعتی

دستگاه های جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی از لحاظ عملکرد مشابه دستگاه های جاروبرقی کوچکی هستند که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت بین این دو رده جاروبرقی یعنی مکنده صنعتی و جارو برقی خانگی از لحاظ نحوه عملکدر تفاوتی وجود ندارد اما محیط کاربرد دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نوع خاص آلودگی هایی که مکش می نمایند همچنین حجم بالای آلودگی و مواد موجود ایجاب می نماید تا مدل های صنعتی جارو ها دارای مشخصه های خاصی باشند. مهم ترین ویژگی های متمایزکننده این رده از تجهیزات نظافت صنعتی عبارتند از:

قدرت سامانه مکش

در جاروبرقی های صنعتی از موتورهای قدرتمند با قابلیت عملکرد پیوسته استفاده می شود همچنین پمپ های مکش به کار رفته در تولید این رده از محصولات قادر به ایجاد سطح بالای خلأ می باشند. در حالیکه موتور جاروبرقی های کوچک خانگی پس از مدت زمان حداکثر یک ساعت داغ و دستگاه باید خاموش گردد تا موتور خنک شود. قدرت و سرعت مکش بالاتر  به مکنده های صنعتی امکان می دهد تا این دستگاه ها آلودگی های سنگین و بیشتری را جمع آوری کنند.

قدرت فیلتراسیون بالاتر

در جاروهای خانگی نیاز به استفاده از نوع خاصی فیلتر نیست و کاربرد فیلترهای کیسه ای یا پاکتی به راحتی پاسخگوی نیاز نظافتی محیط های مسکونی یا اداری هستند اما در محیط های صنعتی که ممکن است گرد و غبار موجود بسیار ریز باشند باید از فیلترهای طبقه بندی شده استفاده می شود همچنین هنگام مکش مواد با ویژگی های خاص مثل مواد دارای درجه حرارت بالا یا چسبنده باید از فیلترهای خاص استفاده شود.

 

ظرفیت و استحکام بالاتر

به دلیل حجم بالای آلودگی موجود در محیط های صنعتی جاروبرقی ها و مکنده های صنعتی طراحی شده برای این محیط ها دارای مخازنی با ظرفیت بزرگتر می باشند و برای سهولت جابجایی و تخلیه مخزن معمولا مخزن ها به چرخ و دسته تجهیز می شوند. از سوی دیگر چون این دستگاه ها در محیط های خشن صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند معمولا دارای بدنه های فولادی مقاوم بوده و برخلاف جاروهای کوچک خانگی که جمع و جور و سبک هستند دارای ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تری می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی