googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

در ساخت هر مجتمع تجاری و تفریحی استاندارد هزینه هنگفتی صرف خریداری و نصب کفپوش ها می گردد. وسعت سطوح کف در یک مجتمع تجاری و تفریحی قابل توجه بوده و زیبایی و جلای کفپوش در این محیط حائز اهمیت می باشد. تردد بالای افراد در این محیط باعث می شود که سطح کف پوش های بکار رفته همواره در معرض انواع آلودگی ها و سایش قرار داشته باشد. این مسأله در مورد کفپوش های سنگی موجب از بین رفتن زیبایی و جلای سنگ شده و به آن ظاهری نامناسب و کدر می بخشد. در این شرایط می توان با بهره گیری از خدمات کفسابی ، بدون تعویض کفپوش و صرف زمان و هزینه قابل توجه، درخشش اولیه سنگ را به آن باز گردانید. بنابراین استفاده از خدمات کفسابی یا ساب سنگ از دو منظر دارای اهمیت می باشد.

اول انکه مجموعه را از صرف هزینه هنگفت برای تعویض کفپوش ها بی نیاز می گرداند و به این صورت باعث صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها می گردد. دوم آنکه از نظر زمانی به نفع مجموعه عمل می کند. کافی است تصور شود که برای تعویض کفپوش چه انرژی و زمانی باید صرف شود تا سنگ های قدیمی شکسته شده از لایه زیرین جدا شده و کفپوش های سنگی جدید به جای آنها جایگزین شود. این عملیات ضمن تحمیل هزینه بالا، مستلزم صرف زمان قابل توجه می باشد و در بهترین حالت برای رفت و آمد مشتریان و افراد حاضر در محیط ایجاد مزاحمت می نماید حال آنکه با انجام عملیات ساب زنی و بهره مندی از خدمات کفسابی یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر می توان در یک بازه زمانی به مراتب کوتاه تر و با صرف هزینه ای بسیار کمتر بدون نیاز به عملیات سخت و دشوار شکستن و جدا نمودن سنگ های کف، زیبایی و درخشش اولیه را به آنها باز گرداند. لازم به ذکر است که یک سطح کاملا صیقلی شده در مراحل بعدی شستشو و نظافت نیز به دلیل دارا بودن تخلخل و شیارهای کمتر، آلودگی و کثیفی را کمتر به خود جذب نموده و راحت تر تمیز می شود یعنی با یک بار بهره گیری از خدمات کفسابی می توان تا مدتها از مزیت سهولت خدمات شستشو و نظافت کف بهره مند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی