googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

جاروبرقی دستگاه نظافتی شناخته شده ای است که در اغلب خانه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت نیز دستگاه‌های با ساختار و عملکرد مشابه با جاروبرقی های خانگی مورد استفاده هستند اگرچه این دستگاه‌ها کاملا مشابه با جاروبرقی هستند اما به دلیل نوع موتور محرک دستگاه اطلاق نام جاروبرقی صنعتی به آنها صحیح نبوده و بهتر است از عنوان مکنده صنعتی در آنها استفاده شود زیرا این رده از دستگاه‌ها ممکن است با موتور دیزل عمل نموده یا بطور کلی فاقد موتور باشند و با پمپ ونتوری عمل کننده با کمپرسور هوا کار کنند. صرف نظر از این نوع مکنده های صنعتی که استفاده از آنها به محیط‌های صنعتی و نیمه صنعتی محدود می شود. اگر دستگاه با موتور الکتریکی عمل نماید می توان نام جارو برقی را برای آن به کار برد. در مدل های مختلف جاروبرقی از موتورهای متفاوت استفاده میشود.

در جاروبرقی خانگی و تجاری از موتورهای کلکتوری یا بای پس استفاده می شود. این موتورها دارای قیمت مناسبی بوده و انرژی مورد نیاز پمپ های بکار رفته در جاروبرقی خانگی و تجاری را بخوبی تأمین می نمایند در نتیجه گزینه‌های مناسب برای جاروبرقی های خانگی هستند. در دستگاه های جاروبرقی نیمه صنعتی با کیفیت از موتورهای کلتکوری تقویت شده استفاده می شود که قدرت و ظرفیت بالاتری نسبت به موتور کلکتوری استاندارد دارند. در هر دو رده خانگی و نیمه صنعتی از دستگاه جاروبرقی نمی توان بصورت پیوسته استفاده کرد زیرا موتورهای کلکتوری یا بای پس داغ می شوند.

در دستگاه های جاروبرقی صنعتی از موتورهای توربینی استفاده می شود. این موتورها با القای الکترومغناطیس عمل می کنند و فاقد ذغال هستند در نتیجه مشکل داغ شدن ذغال در آنها وجود ندارد و این دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای قابلیت عملکرد پیوسته یعنی هفت روز هفته و 24 ساعته هستند بنابراین جاروبرقی صنعتی دارای موتور توربینی دستگاهی بسیار مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی دارای حجم آلودگی بالا و نیازمند نظافت و مکش دائم می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی