googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ق.ظ

انواع اسکرابر یا کف شوی صنعتی از لحاظ نحوه هدایت

در هر محیطی بسته به مشخصات آن محیط از قبیل مساحت، میزان تراکم، عرض درگاهها و راهروها و سرپوشیده یا باز بودن باید از نوع خاصی از اسکرابر استفاده کرد تا بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید. بطور کلی اگرچه همه اسکرابر ها دارای واحدهای تشکیل دهنده مشابه سامانه برس زنی، سامانه مکش و مخازن آب تمیز و کثیف مجزا هستند اما می توانند در پارامترهای دیگر مثل نحوه هدایت متفاوت باشند. بطور کلی سه نوع اسکرابر از لحاظ نحوه هدایت در بازار موجود است. کف شوی دستی، کف شوی خودرویی و کف شویی ایستاده.

در اسکرابر های دستی کاربر باید پشت دستگاه قرار گرفته  و همانطور که خودش راه می رود دستگاه را به جلو هدایت کند. ممکن است دستگاه اسکرابر دستی علاوه بر موتور برس و موتور مکنده ، موتور جلوبرنده هم داشته باشد که در این صورت کاربر فقط وظیفه کنترل دستگاه برای قرارگیری در مسیر مورد نظر را به عهده دارد یا موتور جلوبرنده نداشته باشد که در این صورت نیروی لازم برای به جلو حرکت کردن اسکرابر توسط چرخش برس ها و نیروی هل دادن کاربر تأمین می شود. این نوع دستگاه های زمین شوی صنعتی معمولا کوچک و جمع و جور هستند پس قدرت مانور بیشتری دارند و معمولا برای استفاده در محیط های کوچک تا متوسط مناسب هستند. اسکرابرهای دستی با آسانسورهای استاندارد قابل جابجایی بین طبقات هستند و چون وزن کمی دارند حتی می توان آنها را از طریق راه پله هم جابجا کرد.

اسکرابر خودرویی جایی برای نشستن کاربر دارد و مثل ماشین است بنابراین این نوع دستگاه کفشور صنعتی حتما موتور جلوبرنده داشته و کاربر روی صندلی نشسته و با فرمان و ترمز اسکرابر را کنترل می کند. چون این اسکرابر ها در مقایسه با دستگاه های کفشوی دستی بزرگتر هستند پس قطر برس های شستشو دهنده و طول تی مکنده هم در آنها بزرگتر است و مخزن های بزرگتری هم دارند پس کارایی آنها بیشتر است و سریع تر می توانند سطوح کف را تمیز کنند. کارایی بالاتر باعث می شود که اسکرابرهای خودرویی برای محیط های بزرگ مناسب باشند.

نوع سوم اسکرابر که به اندازه دو مدل زمین شوی صنعتی دیگر متداول نیست به نام standing شناخته می شود. این اسکرابر شبیه اسکرابر دستی است یعنی صندلی برای نشستن کاربر ندارد اما در پشت دستگاه پایه ای قرار گرفته است که کاربر روی آن می ایستد یعنی در این مدل هم لازم نیست کاربر اسکرابر را هل دهد و دستگاه موتور جلوبرنده دارد اما کاربر برای هدایت و کنترل دستگاه به حالت ایستاده قرار می گیرد نه نشسته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی