googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

کارواش صنعتی پرتابل یا ثابت؟

دستگاه های واترجت یا کارواش صنعتی می توانند به صورت چرخ دار یا ثابت طراحی و تولید شوند. البته دستگاه های واترجت خانگی و کوچک سبک ممکن است چرخ نداشته باشند اما چون جمع و جور و سبک هستند افراد هنگام استفاده از آنها مشکل چندانی نداشته و راحت می توانند دستگاه واتر جت را جابجا کنند. اما با توجه به اینکه مدل های کارواش صنعتی بزرگتر و سنگین تر هستند اگر لازم است دستگاه جابجا شود باید به میزان پرتابل بودن آن توجه نمود. کارواش صنعتی چرخ دار در مدل های کوچکتر به صورت دو چرخ و در مدل های بزرگتر بصورت چهار چرخ تولید می شود تا دستگاه دارای تعادل کافی بوده و به نحو مناسب قابل حمل و جابجایی باشد. یک کارواش صنعتی پرتابل به دلیل چرخ دار بودن علی رغم داشتن وزن بالا و ابعاد بزرگ به سهولت قابل جابجایی می باشد به این ترتیب شعاع کاری دستگاه افزایش می یابد. در دستگاه های کارواش صنعتی پرتابل مقاومت و اندازه چرخ ها مهم است و بهتر است از چرخ های توپر استفاده شود تا دستگاه به راحتی بر روی سطوح هموار و ناهموار در محیط های صنعتی حرکت نماید.

در مقابل در جایی که نیاز به جابجا نمودن دستگاه واترجت صنعتی نیست می توان از کارواش صنعتی ثابت استفاده کرد. این رده از دستگاه های جت واتر برای کاربرد در کارواش های ماشین، آشپرخانه های صنعتی و فضاهای محدود بسیار مناسب هستند. کارواش صنعتی ثابت اگر قابل نصب بر روی دیوار باشد به استفاده بهینه از فضای موجود کمک می نماید و برای محیط های متراکم بسیار ایده آل است. مزیت دیگر این کارواش صنعتی آن است که چون ثابت بوده و مرتب جابجا نمی شود دستگاه از خطر برخورد ناخواسته با موانع در امان بوده و کمتر دچار استهلاک و آسیب دیدگی می شود. همچنین با ثابت کردن کارواش صنعتی احتمال استفاده غیرمجاز از دستگاه را می توان به حداقل کاهش داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی