googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

امروزه صاحبان مجتمع های تجاری و مراکز خرید به درستی به اهمیت انجام عملیات نظافت و شستشوی اصولی در مجتمع تجاری خود پی برده اند و برای این کار معمولا عملیات نظافتی خود را به یک شرکت خدماتی نظافتی می سپارند. نظافت مجتمع تجاری شامل بخش‌های مختلفی است که یک شرکت خدماتی نظافتی برای هر بخش از تجهیزات خاص استفاده می کند تا بهترین نتیجه حاصل به دست آید.

شرکت خدماتی نظافتی معمولا برای شستشوی زمین در داخل مجتمع از اسکرابر استفاده می کند تا عملیات شستشو و خشک کردن با سرعت و کیفیت بالا انجام شود همچنین نیروهای خدماتی مورد نیاز کاهش یابد. در محوطه خارجی یک مجتمع تجاری که زباله ها معمولا از نوع خشک و جامد هستند از سوییپر استفاده می شود. این دستگاه چون پهنای نظافت وسیع و مخزن زباله بزرگی دارد می تواند در هر ساعت بخش بزرگی از زمین را تمیز کرده و باعث شود که نظافت سطوح کف محیط خارجی به سرعت انجام شود. اگر لازم باشد بخش هایی از محوطه خارجی شسته شوند حالا چه زمین باشند یا پله ها یا نرده ها حتی نمای ساختمان معمولا شرکت خدماتی نظافتی از یک واترجت صنعتی قدرتمند استفاده می کند تا جریان آب پرفشار سریعا آلودگی ها را از روی سطوح پاک کند. در فضای داخلی مجتمع تجاری برای جمع آوری آلودگی های موضعی و تمیز کردن گوشه و کنار همچنین پله برقی یک شرکت خدماتی نظافتی معمولا از جاروبرقی استفاده می کند جاروبرقی به انواع سری ها و نازل ها قابل تجهیز است در نتیجه برای نیروهای خدماتی یک شرکت خدماتی نظافتی امکان تمیز کردن سطوح مختلف هموار و ناهموار را فراهم می کند. چهار دستگاه اسکرابر، سوییپر، واترجت صنعتی و جاروبرقی مهم ترین دستگاه هایی هستند که توسط یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند موجب شستشوی یا نظافت بهینه سطوح مختلف در مجتمع تجاری شوند در کنار این دستگاه ها اصلی تجهیزات مکانیزه نظافتی دیگری نیز وجود دارند که بصورت تخصصی برای نظافت و شستشوی سطوح خاص طراحی شده اند مثل فرش و موکت شوی یا دستگاه نماشوی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی