googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

سوییپر و حفظ بهداشت محیط و سلامت افراد

استفاده از دستگاه سوییپر برای عملیات جاروب کردن زمین روشی مناسب است که به افزایش سطح بهداشت محیط و حفظ سلامت نیروهای خدماتی و سایر افراد حاضر در محیط کمک می کند. جارو کردن با ابزارهای دستی مثل جاروهای دسته بلند مرسوم باعث انتشار گرد و غبار در هوا می شود. این گرد و غبار دوباره بر روی سطوح می نشینند. اما دستگاه سوییپر به خاطر داشتن قابلیت مکش یا پاشش آب از بلند شدن گرد و خاک در هوا جلوگیری می کند بنابراین مشکلات تنفسی ناشی از جارو کردن دستی که همیشه باعث آزار نیروهای خدماتی یا افراد دیگر می شود با استفاده از دستگاه سوییپر کاملا برطرف می شود. هنگام جارو کردن با ابزارهای دستی مثل جارو و خاک انداز فردی که از جارو استفاده می کند مجبور است مرتب خم و راست شود و اگر محیط بزرگ باشد زمان جارو کردن کامل آن بسیار طولانی بوده و این مسأله باعث می شود که نیروی خدماتی مجبور باشد ساعتها روی پا بایستد و کار کند اما اگر از دستگاه سوییپر استفاده شود نیروی خدماتی در پشت آن ایستاده ( در سوییپر دستی ) یا بر روی صندلی آن نشسته (سوییپر خودرویی ) و در نتیجه لازم نیست مرتب خم و راست شود. در سوییپر خودرویی که نیروی خدماتی نشسته و به جز کنترل دستگاه با استفاده از فرمان سویپر هیچ کار دیگری انجام نمی دهد. در سوییپر دستی هم اگرچه نیروی خدماتی مجبور است همزمان با حرکت دستگاه جاروب خیابانی حرکت کند اما چون کارایی دستگاه خیلی بالاتر از روش های دستی است پس زمان کار خیلی کوتاه تر می شود و نیروی خدماتی کمتر خسته می شود.

در روش های قدیمی نیروی خدماتی هنگام جارو کردن و به ویژه تخلیه کردن آلودگی های جمع آوری شده در تماس مستقیم با آلودگی‌ها قرار می گیرد اما هنگام استفاده از یک دستگاه مکانیزه نیاز به هیچ تماس مستقیم بین نیروی خدماتی و آلودگی ها نه در مرحله جمع آوری کردن زباله ها و نه در مرحله تخلیه آنها وجود ندارد. در سوییپرهای خودرویی دارای سیستم مکانیزه برای تخلیه مخزن دستگاه، مخزن بسته به مدل سوییپر توسط یک جک هیدرولیک تا ارتفاع معینی بالا آورده شده و مستقیما داخل سطل ها زباله بزرگ و شهری قابل تخلیه است.

دلایل ذکر شده مشخص می کند که استفاده از دستگاه جاروب خیابانی یا سوییپر تا چه اندازه می تواند در نظافت بهداشتی سطوح کف و حفظ سلامت و ایمنی افراد موثر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۶
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی