googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

اسکرابر چگونه زمین را خشک می کند؟

از ویژگی های خاص اسکرابر که آن را به ابزاری کاربردی و بسیارکارآمد برای نظافت و شستشو زمین به ویژه در فضاهای داخلی تبدیل می‌نماید، قابلیت خشک کردن سطوح کف همزمان با عملیات شستشو است. به این منظور دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی به یک سامانه مکش مجهز شده است. این سامانه مکش شامل بخش‌های زیر می باشد.

تی که در پشت اسکرابر قرار گرفته است و آب و آلودگی باقیمانده را از روی زمین جمع می کند.

شلنگ مکش که آب جمع آوری شده توسط تی را مکش کرده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

موتور مکنده که وظیفه ایجاد خلأ برای مکش آب کثیف را بر عهده دارد.

تی از دو تیغه پلاستیکی تشکیل شده است که توسط یک شاسی به فاصله کمی از قرار گرفته اند. عملکرد موتور مکنده باعث ایجاد خلأ بین این دو تیغه می شود و تحت تاثیر آن آب کثیف به داخل لوله مکش کشیده خواهد شد. تی ممکن است بلافاصله بعد از برس قرار گرفته باشد (معمولا اسکرابرهای دستی کوچک) یا در پشت چرخ های عقبی اسکرابر نصب شده باشد. موتور مکنده در بالاترین بخش مخزن آب کثیف قرار دارد و قدرت آن بر روی عملکرد دستگاه در خشک کن سطح بسیار تاثیر گذار است. از عوامل دیگر موثر در عملکرد سامانه مکش دستگاه اسکرابر سطح تماس تی با زمین است. تی باید کاملا مماس با زمین باشد تا خلأ مناسبی بین دو تیغه آن جمع آوری شود. شاسی تی از مواد مختلفی تولید می شود. شاسی های فولادی مقاومت و طول عمر بالایی دارند و به دلیل سنگین بودن باعث می شوند که تی به نحو موثر روی زمین قرار گیرد. عرض تی در یک دستگاه اسکرابر معمولا بیشتر از پهنای شستشوی دستگاه و عرض دستگاه است پس هنگام کار با دستگاه اسکرابر باید دقت شود که تی زمین شوی صنعتی در برخورد با موانع و اشیاء آسیب نبیند. تی در دستگاه های اسکرابر با کیفیت دارای شکل هلالی و حرکت نوسانی است تا بخوبی با حرکت دستگاه منطبق بوده و آب و آلودگی را به صورت کامل حتی در چرخش ها جمع آوری کرده و هیچ ردی بر جای نگذارد. سامانه  مکش یکی از مهمترین بخش های اسکرابر است و اگر به هر دلیل هنگام استفاده از دستگاه آب بر روی زمین باقی بماند و به درستی جمع آوری و مکش نشود نشان دهنده وجود مشکل در سامانه مکش است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی