googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ب.ظ

طبقه بندی انواع فیلترهای جارو برقی صنعتی

در دستگاه های جاروبرقی خانگی آلودگی ها داخل یک پاکت یا کیسه جمع آوری می شوند این پاکت یا کیسه در دستگاه هم نقش مخزن را دارد و هم فیلتر. این نوع فیلتر طبقه بندی شده نیست و قدرت فیلتراسیون خیلی بالایی هم ندارد البته شاید برای محیط های خانگی که گرد و غبار آنها از نوع معمولی است فیلتر قدرتمندتر نیاز نباشد اما به کسانی که آلرژی دارند توصیه می شود که از دستگاه های جاروبرقی قابل تجهیز به فیلتر ثانویه و ایمنی که عموما هم فیلتر هپا است استفاده کنند.

دستگاههای جارو برقی صنعتی و نیمه است در محیط های ویژه استفاده می شوند که ممکن است آلودگی خاصی در آنها وجود داشته باشد. فیلتر یک جارو برقی صنعتی باید بتواند ذرات ریز را فیلتر کند ذرات بسیار ریز موجود در محیط های صنعتی می توانند تاثیر بسیار نامطلوب روی سلامت افراد داشته باشند. از سوی دیگر این ذرات وارد بخش های حساس تجهیزت شده و آنها را خراب می کنند یا روی کیفیت محصول تاثیر می گذارند یا وارد پمپ خود دستگاه جارو برقی صنعتی می شود و عمر پمپ را کاهش می دهد. پس فیلتر در دستگاه های مکنده یا جاروبرقی صنعتی بسیار مهم هستند و نقش بسیار مهمی در عملکرد دستگاه دارند. فیلتر دستگاه های جارو برقی صنعتی طبقه بندی شده هستند. این طبقه بندی بر اساس اندازه ذراتی صورت می گیرد که جارو برقی صنعتی اجازه عبور به آنها را نمی دهد. فیلترها در دستگاه های مکنده صنعتی دارای کلاس L، M یا H هستند. فیلترهای جارو برقی صنعتی از نظر نوع متنوع هستند. این فیلتر می توانند کیسه ای، کارتریجی یا ستاره ای باشند. در برخی دستگاه های جارو برقی صنعتی بزرگ هم از فیلترهای پاکتی موازی استفاده می شود.

چون حجم آلودگی و مواد مکش شده در محیط های صنعتی زیاد است فیلتر بعد از مدتی دچار گرفتگی شده و دیگر دستگاه نمی تواند خوب کار کند پس اغلب دستگاه های جارو برقی صنعتی و نیمه صنعتی دارای سیستم نظافت فیلتر هستند  که باعث جدا شدن گرد و غبار از فیلتر می شود و باعث می شود مکش به خوبی انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲
نظافت صنعتی

نظرات (۱)

۰۶ آذر ۹۸ ، ۰۹:۳۳ سرگیز قوری اقوس

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی