googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

کارواش صنعتی آب گرم

بطور کلی دستگاه‌های کارواش صنعتی از لحاظ دمای آب خروجی به دو دسته واترجت آب سرد و واتر جت آب گرم تقسیم میشوند. دستگاه‌های کارواش صنعتی آب گرم در ساختار خود دارای یک واحد اضافی نسبت به واترجتهای آب سرد هستند. این واحد در این رده از دستگاههای کارواش صنعتی واحد گرم کن است که می تواند دیزلی یا الکتریکی باشد. وظیفه این واحد در یک واترجت صنعتی همانطور که نام آن مشخص می کند گرم کردن آب و افزایش دمای آب خروجی است. آب داغ نسبت به آب سرد توانایی تمیزکنندگی بالاتری دارد و در برطرف نمودن بعضی از الودگی ها مثل آلودگیهای چرب و روغنی عملکرد بهتری نشان می دهد. بطوریکه یک کارواش صنعتی آب گرم با فشار عملیاتی کمتری نسبت به یک واترجت آب سرد میتواند آلودگی ها را برطرف کند. به همین دلیل دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم در مقایسه با مدلهای آب سرد دارای فشار عملیاتی و دبی مشابه قیمت بالاتری دارند. این مسأله به تجهیزات دستگاه و ساختار پیچیده تر آن نیز باز می گردد.

چون آب داغ می تواند باعث خوردگی و استهلاک پمپ شود واحد گرم کن در دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم که کارواش بخار هم نامیده می شوند بعد از پمپ قرار گرفته است. برای همین این رده از دستگاه های واترجت صنعتی از لحاظ حداکثر فشار عملیاتی محدودیت دارند. برای مثال دستگاههای شوینده فوق فشار قوی در مدلهای آب گرم تولید نمی شوند زیرا امکان گرم کردن آب در این فشار بالا دیگر وجود ندارد.

دستگاههای کارواش صنعتی آب گرم علاوه بر قدرت تمیزکنندگی بالاتر دارای این مزیت هم هستند که می توانند محیط را ضدعفونی کنند برای همین در جایی که نیاز است سطح بهداشت بالاتری فراهم شود مثل محل نگهداری طیور و دام از این دستگاههای کارآمد میتوان استفاده کرد. البته در جایی که لازم است از آب گرم استفاده کرد گاهی وقتها هم می شود از واترجت صنعتی آب سرد همراه با یک گرم کن خارجی استفاده کرد. البته باید تناسب بین مشخصه‌های گرم کن از لحاظ حداکثر فشار قابل پاشش و دبی مورد توجه قرار گیرد و بررسی شود که دستگاه گرم کن خارجی تا چه دمایی می تواند دمای آب کارواش صنعتی را افزایش داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی