googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

انواع برس اسکرابر

برس یا برس های اسکرابر بخشی از این دستگاه هستند که با چرخش خود روی سطح زمین باعث شستشوی آن می شوند در واقع وظیفه شستشوی سطوح کف با محلول شوینده بر عهده برس ها است و همین مسأله اهمیت برس را مشخص می کند. بعبارت دیگر اگر برس اسکرابر بخوبی روی سطح قرار نگیرد و سرعت چرخش و فشار مناسبی نداشته باشد دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی در شستشوی سطوح کف عملکرد ضعیفی نشان می دهد و به ویژه قادر به از بین بردن آلودگی های سرسخت نیست. در دستگاه های اسکرابر مختلف شکل برس، پهنای شستشوی آن و فشار اعمال شده بر آن متفاوت است.

دستگاه های اسکرابر از لحاظ شکل برس به دو دسته اصلی دیسکی و رولری (غلطکی) تقسیم می شوند. دستگاه‌های اسکرابر دارای برس دیسکی برای استفاده بر روی زمین های صاف و کاملا مسطح مناسب هستند. این نوع برس اسکرابر را زمین شوی صنعتی فشار بالاتری به سطح زمین وارد می کند و سرعت چرخش کمتری دارد. بنابراین برای شستشوی آلودگی های عمیق و سرسخت مناسبتر است و اغلب دستگاه های اسکرابر مورد استفاده در محیط های صنعتی دارای برس‌های دیسکی شکل هستند. در مقابل اسکرابر های دارای برس رولری برای استفاده بر روی سطوح متخخل مناسب هستند چون طراحی این برس اسکرابر ها به شکلی است که به خوبی در خلل و فرج سطح نفوذ کرده و آلودگی ها را از آن خارج می نماید. اسکرابر های دارای برس رولری علاوه بر شستشوی سطح توانایی جاروب کردن آن را هم دارند و معمولا مجهز به یک مخزن برای جمع آوری الودگی های جامد و خشک هستند. یک نوع اسکرابر هم وجود دارد که به جای برس دارای پد اوربیتالی مستطیل شکل است و به خاطر طراحی خاص این پد برای تمیز کردن گوشه ها  و زوایا و زیر میز و صندلی و اشیاء دیگر بسیار مناسب است البته این نوع اسکرابر برای استفاده در محیط های صنعتی نیازمند فشار برس بالا مناسب نیست.

در تولید برس های اسکرابر از الیاف مقاوم و ضد سایش استفاده می شود تا ضمن شستشوی مناسب سطح طول عمر خوبی داشته باشند. اما در هر صورت برس اسکرابر جزء بخش های مصرفی دستگاه کفشوی صنعتی بوده و بسته به کیفیت آن و میزان استفاده از دستگاه اسکرابر باید در فواصل زمانی منظم تعویض شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی