googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

شستشوی کف در هر محیطی مهم است وقتی محیط نیازمند سطح بهداشت بالایی باشد یعنی جایی مثل بیمارستان، درمانگاه، سرای سالمندان و ... باشد اهمیت شستشوی کف مضاعف می‌گردد. در چنین محیطهایی آلودگی های روی سطح زمین ممکن است حاوی میکروب و باکتری باشند بنابراین نه تنها باید به سرعت جمع آوری شوند تا از انتشار آنها در محیط جلوگیری شود بلکه باید شستشوی کف در این محیط ها به گونه ای باشد که آلودگی از بخشی به بخش دیگر منتقل نشود. بنابراین استفاده از ابزارهای قدیمی و دستی مثل تی و سطل به هیچ عنوان بهداشتی نبوده و توصیه نمی شود. مناسب ترین روش برای شستشوی کف در چنین محیط هایی استفاده ای اسکرابر است اما به ویژه در بخش‌های غیراداری بهتر است از اسکرابر خاص به نام اسکرابر آنتی باکتریال استفاده شود. اسکرابر آنتی باکتریال یا بیمارستانی که در شستشوی کف بیمارستان ها و سایر مکان های نیازمند بهداشت بالا مورد استفاده قرار می گیرد، دارای مخازنی از جنس آنتی باکتریال است. جنس مخزن این نوع دستگاه های مکانیزه شستشوی کف به گونه ای که باکتری ها و میکروب های در تماس با آنها ظرف مدت سه روز تا 9/99 % از بین می روند. بنابراین امکان انتقال میکروب و باکتری از بخشی به بخش دیگر وجود ندارد. البته وجود مخزن آنتی باکتریال به تنهایی کافی نیست و دستگاه اسکرابر باید دارای استاندارد HACCP باشد. طبق این استاندارد تمام بخش‌های اسکرابر که نیازمند نظافت و شستشوی بعد از هر بار عملیات شستشوی کف هستند، باید به سهولت در دسترس بوده و امکان نظافت و شستشوی آنها وجود داشته باشد مثلا مخزن های اسکرابر باید به راحتی تخلیه شوند، قابل جدا شدن باشند یا درب آنها کاملا باز شود. سطح صاف و صیقلی داشته باشند تا تمام زوایای مخزن به خوبی قابل شستن باشد. از سوی دیگر این نوع اسکرابرها دارای سطح صدای کمتری هم هستند به همین دلیل برای استفاده در جایی که نیازمند آرامش است مناسب می باشند.

مشخصه های ذکر شده باعث می شود که دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال یا بیمارستانی یک دستگاه کاملا ایده آل برای شستشوی کف در محیط هایی همانند بیمارستان باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۶
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی