googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۰۲ ق.ظ

نظافت تخصصی توسط شرکت خدماتی نظافتی

یک شرکت خدماتی نظافتی حرفه ای که در حوزه نظافت صنعتی فعالیت می نماید خدمات تخصصی نظافت مثل نظافت و شستشوی تجهیزات و ماشین آلات تولید در بخش‌های مختلف کارخانه هاست. این نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت خدماتی نظافتی اهمیت زیادی دارد زیرا آلودگی و جرم قرار گرفته روی دستگاه ها و ماشین الات تولید به تدریج باعث خراب شدن دستگاه‌ها می شود و می تواند هم از نظر تعمیر و سرویس و هم وقفه در عملیات تولید ضرر زیادی را متوجه مجموعه کند.

علت آنکه صنایع گوناگون ترجیح می دهند در عملیات نظافت تخصصی با یک شرکت خدماتی نظافتی همکاری کنند آن است که نظافت و شستشوی ماشین الات تولید با نظافت عمومی تفاوت دارد. دستگاههای مکانیزه که برای این عملیات به کار می روند باید به تجهیزات جانبی خاص تجهیز شوند. یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر نه تنها از دستگاه‌های مکانیزه خاص بلکه از تجهیزات جانبی ویژه آنها استفاده می کند که هزینه خرید آنها بسیار بالاست، کار کردن با آنها نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد و در صورت خراب شدن این تجهیزات تعمیر و سرویس آنها به سادگی امکان پذیر نیست. در حقیقت یک شرکت خدماتی نظافتی صنعتی از نیروی انسانی ماهر و باتجربه و تجهیزات تخصصی برای نظافت و شستشوی ماشین آلات تولید برخوردار است. با توجه به دلایل ذکر شده برای مجموعه های صنعتی به صرفه تر است که به جای خرید تجهیزات و استخدام نیروهای خدماتی متخصص از خدمات نظافت تخصصی یک شرکت خدماتی نظافتی بهره گیرند.

شرکت خدماتی نظافتی برای انجام چنین عملیاتی از دستگاههایی مثل واترجت های فوق فشار قوی با نازل های خاص و مکنده های سنگین کار با قابلیت عملکرد دائم با سری ها و فیلترهای ویژه استفاده می نماید. از جمله خدمات شرکت خدماتی نظافتی می توان به سندبلاست برای زنگ زدایی، رنگ بری و لایه برداری از سطح قطعات و مخازن، نظافت و شستشوی مخازن و حوضچه ها، شستشوی مبدل حرارتی، رسوب زدایی لوله ها، نظافت و جمع آوری گرد و غبار از روی دستگاه ها اشاره کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۷
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی