googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ق.ظ

آشنایی با مدل های مختلف سوییپر

برای بسیار از مردم که چندان با تجهیزات نظافت صنعتی و تجاری آشنایی ندارند ممکن است این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین مدلهای مختلف سوییپر وجود دارد. در حقیقت، چندین مدل مختلف سوییپر صنعتی وجود دارد که هری یک ویژگیها و مزایای خاص خود را دارند. برای کسانی که می خواهند در خرید یک سوییپر مناسب سرمایه گذاری کنند در این مقاله، اطلاعاتی خلاصه ای برای آموزش قرار داده شده است.

سوییپر شهر که در حقیقت بسیار کاربردی تر از آن چیزی است که اغلب مردم فکر می کنند.

این رده از مدلهای دستگاه جاروب خیابانی کاری بیش از جاروب کردن خیابان ها انجام می دهند و می توانند در عملیات نظافت صنعتی و تجاری متنوع مورد استفاده قرار گیرند. اگرچه  عملکرد سنتی آنها ممکن است نظافت خیابان های شهر باشد، آنها بسیار کارآمد هستند هنگامی که برای نظافت معابر، پارکینگ ها، بنادر بارگیری و ... مورد استفاده قرار گیرند. بسیاری از مدل های امروزی سوییپر شهری کاربرپسند، جمع و جور و بسیار کمتر آن انچه انتظار است کم صدا هستند.

دستگاه های سوییپر خودرویی یا سرنشین دار که جمع و جور تر از مدل های سوییپر شهری هستند.

این رده از دستگاه ها هم داخل و هم خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در محیط های کوچک مثل بالابرها یا محیط های بزرگ مثل انبارها یا پارکینگ ها کارآمد هستند. بسیاری از آنها می توانند زباله های درشت را به راحتی زباله های ریز جمع آوری کنند و ظرفیت بالا برای انجام عملیات نظافتی بدون انتشار گرد و غبار در فضاهای سرپوشیده و داخل ساختمان ها نشان دهند. این رده از دستگاه های جاروی محوطه می توانند دارای موتور دیزل، سوخت دو گانه سوز یا باتری باشند که طیف گسترده ای را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. آنها معمولا کاربرپسند، جمع و جور هستند و به راحتی سرویس و تعمیر می شوند. سوییپر های سرنشین دار علاوه بر کاربرد چندگانه، به شکل قابل توجه زمان نظافت مرتبط با محیط های بزرگ را کاهش می دهند.

سوییپرهای دستی که جاروهای قدرتمند می باشند.

از این دستگاه ها می توان به جای یک جارو استفاده کرد و آنها نتیجه ای بسیار بهتر خواهند داشت. دستگاه های سوییپر دستی ظرفیت این را دارند که انواع زباله ها از کاغذ و برگ تا پیچ و مهره را جمع کنند و به طور موثر محیطی همانند کارگاه، تعمیرگاه، سایت های ساخت و ساز یا سایر محیط های کوچک را تمیز کنند. فرش ها هم می توانند به راحتی با استفاده از یک سوییپر دستی تمیز شوند. وزن سبک و ابعاد کوچکتر مدل های سوییپر دستی آنها را گزینه ای ایده آل برای نظافت محیط های کم عرض می نماید. یکی از بهترین ویژگی های یک سویپر دستی عملکرد بیش از اندازه کم صدای آنها است که آنها را برای استفاده در ساعات کاری و در حضور مشتریان ایده آل می نماید بدون آنکه مزاحمتی برای کسی به وجود بیاید.

در حالت ایده آل با مطالعه این پست شما فهمیده اید که مطالب بسیاری پیرامون سوییپرها وجود دار که حتی نمی توانید تصویر کنید.  بسیار مشابه به کسب و کارهای متنوع، دستگاه های سوییپر در اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام کاربری خاصی دارد که باید بفهمید کدامیک دقیقا برای رفع نیازهای شما مناسب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی