googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۰ ق.ظ

جاروبرقی صنعتی تخصصی برای داروسازی

کمپانی Delfin ایتالیا رده تخصصی از دستگاه های جاروبرقی صنعتی عرضه نموده است که بصورت مهندسی شده برای پاسخگویی به نیازهای صنایع غذایی و داروسازی طراحی و تولید شده اند. این رده از دستگاه های جارو برقی صنعتی دارای ویژگی های منحصر به فرد، عملکرد عالی، طیف گسترده ای از آپشن ها و کیفیت عالی برای یک مکنده صنعتی می باشند که بر اساس نیازمندی های صنعتی با سخت ترین شرایط کاری تولید شده است.

از ویژگی های این جاروبرقی صنعتی می توان به مواردی چون سیستم نظافت فیلتر یکپارچه با دستگاه، پمپ سایدچنل با سطح صدای بسیار پایین، شیر ایمنی رها سازی فشار برای تضمین خنک کردن پمپ ساید چنل دستگاه حتی در شرایطی که دهانه مکش کاملا بسته است، فیلتر کارتریجی کلاس M که از پلی استر آنتی استاتیک تولید شده است و سطح فیلتراسیون بالایی دارد و می تواند ذرات به کوچکی 1 میکرون را فیلتر نماید، مخزن قابل جدا شدن، دهانه مکش آلومینیومی با جدا کننده یکپارچه و نشانگر خلأ آنالوگ اشاره نمود.

با توجه به ابعاد کاملا جمع و جور و سطح صدای پایی، جاروبرقی صنعتی تخصصی داروسازی دستگاهی ایده آل برای آزمایشگاه ها یا خطوط تولید برای مکش مستقیم از روی ماشین آلات تولید است که می توانند بصورت 24 ساعته و دائم عمل نماید.

برای تخلیه مخزن این جاروبرقی صنعتی کافی است دو اهرم مربوطه بر روی شاسی دستگاه 180 درجه چرخانده شود تا مخزن از دستگاه جدا شده و به سهولت به مکان مورد نظر برای تخلیه منتقل شود. در داخل مخزن جاروبرقی صنعتی استفاده از کیسه های یکبار مصرف برای تخلیه ایمنی و تمیزتر مواد جمع آوری شده امکان پذیر است.

همانطور که ذکر شد در این جاروبرقی صنعتی از فیلتر کارتریجی بعنوان فیلتر اصلی استفاده شده است که از جنس پلی است است و دارای قاب از جنس فولاد گالوانیزه می باشد. همچنین کلاهک پایینی فیلتر نیز از جنس فولاد گالوانیزه است. این فیلتر دارای سطح فیلتراسیون 3 متر مربع می باشد و می تواند ذراتی به اندازه 1 میکلرون را فیلتر کند. همچنین در این دستگاه فیلتر ایمنی برای محافظت از موتور به شکل استاندارد ارائه می شود. این جاروبرقی صنعتی به منظور تأمین رضایت مشتریان و رفع نیازهای آنها به آپشن های بسیاری قابل تجهیز است که برخی از آنها عبارتند از بدنه کاملا استیل، فیلتر هپا با بازده 995/99 % برای فیلتر ذرات تا اندازه ذره 18/0 میکرون، گواهینامه ضدانفجار و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی