googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

دستگاه های کارواش صنعتی الکتریکی به اینکه کاربرپسند و بدون نیاز به سرویس و نگهداری هستند شناخته شده می باشند اما این مسأله بدان معنا نیست که آنها را باید به حال خود و بدون نگهداری رها کرد. تعدادی عملیات نگهداری ساده تضمین می کند که واترجت صنعتی و سخت کار شما آماده است تا در دفعه بعدی استفاده جرم و آلودگی را بخوبی از سطوح جدا کند.

خاموش کردن و پوشاندن کارواش صنعتی

واتر جت صنعتی را خاموش کنید و دو شاخه آن را از پریز برق خارج کنید سپس منبع آن را خاموش کرده یا از دستگها جدا کنید. ماشه تفنگی را چند بار فشار دهید تا کل فشار آب رها شده و هر گونه آب باقی مانده از آن خارج شود. شلنگ تغذیه آب را از کارواش صنعتی جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که این کار در آخرین مرحله انجام شود زیرا هرگز کارواش صنعتی شما نباید بدون آب روشن باشد.

کاهش ماده شوینده

مخزن ماده شوینده را از کارواش صنعتی جدا کنید و آن را کاملا بشویید تا کل ماده شوینده شسته شود و آب کاملا خالص از آن بیرون بیاید.  باقی مانده هر گونه ماده شوینده در مخزن ماده شوینده دستگاه باعث می شود رسوب تشکیل شده و می تواند به گرفتگی در واترجت صنعتی منجر شود.

جدا کردن شلنگ فشار قوی

 حالا آماده هستید که شلنگ فشار قوی را جدا کنید که تفنگی را به کارواش صنعتی متصل می کند. با جدا کردن تفنگی از شلنگ عملیات را آغاز کنید و تفنگی را در محل تعبیه شده برای آن در بدنه کارواش صنعتی قرار دهید. سپس انتهای دیگر شلنگ فشار قوی را از دستگاه کارواش صنعتی جدا نموده و هیچ بخشی را بصورت متصل به دستگاه باقی نگذارید.

جدا کردن اجزاء و بیرون ریختن ماده شوینده

ابتدا مطمئن شوید که لنس را از تفنگی جدا کرده اید. هر گونه محلول شوینده باقی مانده را بیرون بریزید و تفنگی و لنس را در محل نگهداری آنها روی بدنه کارواش صنعتی قرار دهید. می توانید محلول شوینده باقی مانده را به داخل ظرف نگهداری  محلول شوینده بریزید سپس مخزن دستگاه را شستشو نمایید تا آلودگی به حداقل برسد. نازل و شلنگ فشار قوی را با مقدار کافی آب تمیز آبکشی کنید تا از گرفتگی جلوگیری شود. قرار دادن این بخش ها داخل آب گرم می تواند به حل شدن هر گونه ماده شوینده باقی مانده کمک کند. به کمک قرقره شلنگ جمع شلنگ فشار قوی را جمع کنید و کابل برق کارواش صنعتی را برای نگهداری بهتر دور نگهدارنده کابل که روی بدنه قرار دارد بپیچید.

نگهداری در جای گرم

اگر در فصل سرما هستید نباید کارواش صنعتی و تجهیزات آن را در جای سرد نگهداری کنید.  باید دستگاه در جایی نگهداری شود که دمای آن به حد یخ زدگی نمی رسد. در غیر این صورت پمپ واترجت صنعتی ممکن است منجمد شده و ترک بخورد. اگر دمای محل نگهداری واتر جت صنعتی به زیر صفر می رسد باید حتما از ضدیخ استفاده شود تا از یخ زدگی پمپ و ترک خوردگی آن جلوگیری شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی