googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ

مراحل مختلف خدمات کفسابی

هر تجهیزی که در خدمات کفسابی به کار می رود یک روش عملیاتی بهینه دارد. تغییرات در تکنیک  بین دستگاه های متفاوت به رنجی از فاکتورها مثل موارد زیر بستگی دارند:

سایز و نوع ماشین شامل تعداد سرها و طراحی تولید کننده

ساینده ای که در خدمات کفسابی قرار است از آن استفاده شود و CSP که هدف شما دست یابی به آن می‌باشد.

میزان سرسختی ماده یا آلودگی ای که باید برداشته شود.

وجود پستی و بلندی بر روی زمین مخصوصا اگر قرار باشد بعداز خدمات کفسابی یک کفپوش بر روی زمین نصب شود.

برخی ماشین های به گونه ای طراحی شده اند که هنگامی که آنها را در خطوط موازیر به سمت بالا و پایین می برید حرکات دایره ای داشته باشند. اما دستگاه های کف ساب دیگر ممکن است به شکل دیگری عمل نمایند.

اگر توسط یک اپراتور باتجربه در مورد نحوه استفاده از دستگاه ساب آموزش ندیده اید حتما قبل از شروع خدمات کفسابی دستور العمل تولید کننده را به دقت مطالعه کنید. مطالعه این دستور العمل به شما می گوید که در چه طرحی حرکت کرده چقدر همپوشانی لازم است و اگر رگه های غیرمعمول روی زمین ایجاد شد چه کاری انجام دهید. در ادامه پروسه کلی که در اکثر روش های اجرای خدمات کفسابی به کار می رود توضیح داده شده است:

1. دستگاه و تجهیزات ساب مورد نیاز را سرهم کنید بطوریکه هر آنچه نیاز دارید در دسترس شما باشد.

2. زمین را نظافت کرده و محوطه مورد نظر را آماده نمایید. ممکن است لازم باشد شناساگر دود را عایق بندی کندی اگر ریسک آن وجود دارد که گرد و غبار ناشی از خدمات کفسابی باعث از کارافتادگی آنها شود.

3. دستگاه ساب را بازبینی کرده و چک لیست مرتبط با فعالیت های پیش از شروع عملیات را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا قسمت های آسیب دیده یا به شدت مستهلک، بصورت نامناسب نصب شده و ... وجود دارد یا نه؟

4. لقمه یا پد ساینده مناسب را بسته به سختی بتن و نوع ماده ای که باید از روی سطح برداشته شود، نصب کنید.

5.  خرطومی مکش گرد و غبار و کابل برق را وصل کنید. آنها را طوری قرار دهید که هنگام انجام خدمات کفسابی و استفاده از دستگاه مزاحم شما نباشند.

6. سیستم مکش گرد و غبار یا پاشش آب را روشن کرده و دستگاه را فعال کنید.

7. خدمات کفسابی را بر روی سطح بصورت برنامه ریزی شده و در بخش های منظم انجام شده و در خطوط موازی بالا و پایین بروید یا از دستورالعمل تولید کننده پیروی کنید.

8. به طور منظم لقمه یا پدهای ساینده را بررسی کنید، درجه آنها و سختی باند را تغییر دهید تا با شرایط و نرخ سایشی که مناسب است متناسب باشد.

9. دستگاه ساب را در پایان عملیات خاموش کنید. عملیات جاروب کردن یا نظافت را با جاروبرقی انجام دهید تا هیچگونه گرد و غبار روی سطح زمین باقی نماند.  کیسه یا مخزن جمع آوری گرد و غبار دستگاه ساب را خالی کنید و تخلیه کیسه را در محل مورد نظر انجام دهید.

10. دستگاه کف ساب ، سیستم مکش و محیط اطراف را تمیز کنید و تجهیزات را بصورت منظم بسته بندی کرده در محل نگهداری انها قرار دهید تا برای دفعات بعدی استفاده در خدمات کفسابی آماده و مهیا باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی