googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ق.ظ

9 راهکار برای استفاده و نگهداری از اسکرابر صنعتی

در این پست راهکارها و بازبینی های اولیه بیان شده است که به شما کمک می کند از حداکثر کارایی اسکرابر صنعتی خود بهره ببرید:

1. برای شروع کار با اسکرابر صنعتی اطمینان حاصل کنید که برس ها و پدها به درستی به دستگاه کفشوی صنعتی متصل شده اند. پدها و برس های معین بر روی کفپوش های معینی بهتر عمل می کنند بنابراین با تولیدکننده چک کنید که برای نوع کفپوش شما و عملیاتی که تحت اجرا دارید کدام پد یا برس بهتر است. ممکن است لازم باشد برای تمیز کردن نواحی پر تردد 3 یا 4 بار با دستگاه در آن ناحیه حرکت کنید اما اگر از یک برس یا پد زبرتر استفاده کنید به شما کمک می کند یک عملیات تمیز کردن را در یک یا دو بار عبور کردن انجام داده و در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.

2. بسته به نوع زمینی که در حال تمیز کردن آن هستید و نوع آلودگی که وجود دارد ممکن است نیاز داشته باشید از ماده شوینده مناسبی همراه با اسکرابر صنعتی خود استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی موتور مکنده و گرفتگی لوله ها به یک ماده شوینده مایع نیاز دارید که کف کمی ایجاد کند.

3. آرام حرکت کنید! هر چه با دستگاه زمین شوی یا اسکرابر صنعتی خود آهسته تر حرکت کنید زمان طولانی تری برس های اسکرابر، آب و مواد شوینده در تماس با زمین خواهند بود و عملیات نظافتی با نتیجه ای بهتر انجام می شود.

4. برای کفپوش های بسیار آلوده، سعی کنید از تکنیک اسکرابر مضاعف استفاده کنید. در این روش شما از اسکرابر صنعتی برای پاشش مقدار کافی آب و مواد شوینده استفاده می کنید و به آن زمان می دهید تا اثر کنید سپس دستگاه را چندین بار روی ناحیه مورد نظر در حالتی که فقط عملکرد برس زنی دارد حرکت می دهید. بعد از این مرحله تی کف شوی صنعتی را پایین آورده، موتور مکنده را روشن کرده و آب آلوده را جمع آوری می کنید. این نوع عملیات بر روی زمین های بسیار آلوده مثل محیط های صنعتی بسیار خوب جواب می دهد.

5. بعد از استفاده از اسکرابر صنعتی اطمینان حاصل کنید که برس ها و موتور مکنده خاموش شده اند ( ممکن است به راحتی خاموش کردن دستگاه در محیط هایی با سطح صدای بالا مثل کارخانه ها فراموش شود)

6. اطمینان حاصل کنید که اگراتور زمان کافی برای خالی کردن و نظافت مخزن آب تمیز دارد، باقی ماندن آلودگی در مخزن اسکرابر صنعتی باعث سخت شدن آن و گرفتگی، توقف کار دستگاه و ایجاد بوی نامطبوع می شود.

7. مهم است که تیغه های تی در عقب دستگاه بصورت تمیز و در شرایط خوب نگهداری شوند زیرا آنها کار مهم جمع کردن آب آلوده از سطح زمین را انجام می دهند و  زمین را خشک و ایمن می کنند تا افراد و وسایل نقلیه روی آن حرکت کنند.  به طور منسم آنها را جدا کرده و تمیز کنید، بررسی کنید که پارگی در آنها وجود دارد یا نه و در صورت نیاز آنها تعویض کنید.

8. باتری ها یکی از گرانقیمت ترین قطعات در یک اسکرابر صنعتی هستند بنابراین اگر دستگاه کفشور شما باتری اسیدی دارد به بدون نیاز به سرویس و نگهداری نیست ( برخلاف باتری های ژل ) سطح آب را چک کنید و در صورت نیاز آب را زیاد کنید.

9. هفته ای یکبار پدها و برس های اسکرابر صنعتی باید جدا شده و تمیز شوند. این کار طول عمر آنها را افزایش داده و هزینه های جاری را کم می کند.

این راهکارها در خصوص هر نوع اسکرابر صنعتی قابل اعمال هستند و به افزایش طول عمر دستگاه و کاهش استهلاک آن کمک می کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی