googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

انواع برس و تی برای اسکرابر صنعتی

تی و برس از مهمترین بخش های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی به شمار می آیند شاید در نگاه اول تمام برس ها و تی های موجود در بازار به ویژه برای کسی که آشنایی چندانی با دستگاه اسکرابر صنعتی ندارد به نظر مشابه بیایند اما در حقیقت هر نوع تی یا برس برای استفاده بر روی زمین خاص و در رفع آلودگی خاص بهتر عمل می کند و اگر با انها بخوبی آشنا شویم با اضافه کردن برس و تی مناسب و متناسب با نیاز نظافتی می توانیم حداکثر بازده را از اسکرابر خود به دست آوریم.

انواع تی اسکرابر صنعتی

تی‌های دستگاه های کفشوی صنعتی به سه نوع اصلی تقسیم می شوند:

کائوچو

تیغه های تی کائوچویی از لحاظ تطابق با سطوح کف بهترین هستند. این تی ها که بصورت گسترده در مراکز خرید و سایر فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرند حداکثر جمع آوری آب را روی زمین های صاف و کاشی شده تضمین می کنند و آنها را خشک و ایمن برای افرادی که بر روی آنها راه می روند می نمایند. این نوع تی برای استفاده با کف شوی صنعتی برای محیط های چرب توصیه نمی شود.  کائوچو روغن را جذب می کند و ماده شروع می کند به از دست دادن یکپارچگی ساختاری خود و بسیار مواج می شود و توانایی تمیز کردن آن کاهش خواهد یافت.

لیناتکس

در همه جا بهترین تی های اسکرابر از لحاظ عملکرد و طول عمر بالا از لیناتکس یا لاستیک طبیعی عالی با رنگ قرمز طبیعی تولید می شوند. لیناتکس با همواد شوینده خوب عمل می کند و همانند کائوچو متورم نمی شود. این تی ها انعطاف پذیری عالی برای جمع آوری آب دارند و در برابر فرسایش لبه ها مقاوم می باشند. این تیغه ها بهترین انتخاب برای کاربردهایی هستند که زمین در آنها صاف و یکنواخت نیست و محیط چرب می باشد.

پلی یورتان

تی های پلی یوتارن مقاوم در برابر مواد شیمیایی به ویژه در محیط های صنعتی با سطوح چرب و زبر نظیر زمین های ناهموار و قدیمی و محیط هایی با آلودگی های تیز خود عمل می کنند. این نوع تی اسکرابر صنعتی معمولا مات است.

انواع برس کفشور صنعتی

برس های متفاوتی برای دستگاه های اسکرابر صنعتی وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

برس پلی

این برس ها برای شستشوی عمومی ایده ال هستند و طول عمر آنها بیشتر از پلاستیک است و بسیار مقاوم هستند. اگر زمین سرویس های بهداشتی با بندهای دوغابی یا سطوح ناهموار دارید بهترین برس برای استفاده همراه با اسکرابر صنعتی این برس است.

برس نایلون

برس نایلون در برابر سایش بسیار مقاوم است و بازگشت عالی الیاف آن از حالت خمیدگی و انحنا  طول عمر بسیار بالایی به آن می بخشد. این برس برای زمین های زبر، چرب یا سطوح بتنی و پارکینگ همراه اسکرابر استفاده می شود.

برس مخصوص سایش یا اسکراب گریت

این برس با حداقل زبری بسیار پایدار است و برای سایش عمومی سطوح زبر و الاستیک مثل کاشی، موزاییک و پرداخت اپوکسی غیرلغزنده مناسب می باشد.

برس لایه بردار یا Strip grit

از این نوع برس های زبر برای سایش سطوح سخت به کمک اسکرابر صنعتی استفاده می شود. آنها برای تمیز کردن گریس از سطوح بتنی و لایه برداری پوشش از سطوح کاشی شده استفاده می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی