googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ

مزایای سوییپر

سوییپر یک دستگاه نظافتی مکانیزه گرانقیمت است که خرید آن نیازمند صرف هزینه قابل توجه است. با توجه به این مسأله به راستی استفاده از این دستگاه که با نام دستگاه جاروب خیابانی نیز شناخته می شود چه مزیت هایی دارد و چرا امروزه بسیاری از صنایع و محیط های تجاری  ترجیح می دهند از سوئیپر به جای جاروی دستی که بسیار ارزان تر است استفاده کنند.


صرفه جویی پول و زمان با سوییپر

یک سوییپر صنعتی کمک می کند که هزینه های خود را با کاهش زمان و نیروی انسانی مورد نیاز برای تمیز نگه داشتن زمین ها بهبود بخشید.  سوییپر می تواند بین 2500 تا 20000 متر مربع را در یک ساعت تمیز کند.  یعنی حتی سویپرهای دستی هم که در مقایسه با مدل های خودرویی و شهری دارای کارایی بسیار کمتری هستند باز هم در مقایسه با یک جاروی دستی در هر ساعت مساحت بسیار بیشتری را می توانند جاروب کنند. نه تنها این دستگاه نظافت سریعتر را فراهم می کند بلکه آنها کیفیت نظافت را هم افزایش می دهند چون آنها به راحتی می توانند آلودگی ها و زباله هایی را جمع کنند که ممکن است یک جاروی دستی قادر به جمع کردن آنها نباشد.


دستگاه های سوئیپر صنعتی انواع محیط های متنوع را می توانند تمیز کنند.

مدل های متنوعی از سوییپر در بازار وجود دارد که هر کدام با یک نوع محیط سازگاری دارند. از انبارها گرفته تا گلخانه ها، این دستگاه های صنعتی از موتورهای قدرتمند و امکانات متنوع استفاده می کنند تا کارآمدی عملیات نظافت را بهبود بخشید و یک نظافت پیوسته را بر روی انواع سطوح تضمین کنند. صحفه کنترل قابل برنامه ریزی به کاربران اجازه می دهد که تنظیمات دستگاه را بصورت شخصی توسعه دهند. این برنامه های شخصی شده به دستگاه ها امکان می دهد تا بسته به نوع زمین عملکرد خود را تغییر دهند. این به دستگاه شما امکان می دهد تا برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن در کاربردهای متفاوت بهینه شوند.


ارتقاء امنیت کارکنان با نظافت منظم

فقط در کشور کاناد سالانه 42 هزار کارگر بعلت حوادث ناشی از افتادن آسیب می بینند. 66 درصد تصادفات  حوادث در سطح مشابه هستند. این تصادفات شامل افتادن و لغزش هستند.  افتادن یا لغزش غالبا در اثر آلودگی های شل یا حرکت ناپیوسته ایجاد می شوند. جاروب کردن منظم زمین ها به کاهش این حوادث کمک می کند زیرا تضمین می نماید که زمین شما عاری از آلودگی ، مواد انباشته شده و حتی ضایعات کوچک مثل پیچ و مهره است.


نظافت زمین به کاهش خطر آسیب دیدگی و فرسودگی تجهیزات کمک می کند.

جاروب کردن به روش دستی روش موثر و خوبی نیست. این طرز نظافت زمین باعث پخش شدن آلودگی و گرد و غبار جمع آوری شده می شوند. سیستم های مکنده یا جاروبرقی آلودگی سبک را جمع می کنند و سیستم های میکروفیلتراسیون گرد و غبار و پسماند را قبل از پخش شدن در هوا به دام می انداز. کاهش ذرات گرد و غبار  معلق در هوا از ورود آنها به نواحی حساس خط تولید جلوگیری می کند. این امر می تواند باعث کاهش فرسایش قسمت های متحرک مثل بلبرینگ ها  شود و از گرفتگی فیلتر هوای تجهیزات جلوگیری کند. استفاده منظم از سوییپر همچنین از انباشت و تجمع آلودگی جلوگیری می کند  که می تواند با کفش ها به بخش های حساس یا داخل تجهیزات بزرگ در حین سرویس و نگهداری منتقل شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
نظافت صنعتی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی