googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ق.ظ

حذف پرداخت کفپوش با اسکرابر

هنگامی که زمان لایه برداری کفپوش شماست، باید چندتا تصمیم بگیرید. بصورت سنتی، لایه برداری از زمین یا کفسابی شامل عملیاتی شیمیایی سخت و عملیات فیزیکی بسیار سخت است. تکنولوژی حذف پرداخت کفپوش را ساده‌تر کرده است و به کمک آن می‌توان این عملیات را بدون استفاده از مواد شیمیایی انجام داد.  این پست بعنوان راهنما برای چگونگی ایجاد کفپوش صیقلی بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با بکارگیری تکنیک پوشش دهی مجدد و یک دستگاه اسکرابر به شما کمک خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که شما قادر به حذف پرداخت کفپوش در درزها و شیارها بدون استفاده از مواد شیمیایی نمی باشید. استفاده از اسکرابر صنعتی و تکنیک پوشش دهی مجدد برای حذف پوشش سطحی با صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی همراه است.

حذف پرداخت بدون مواد شیمیایی با استفاده از اسکرابر

مواد شیمیایی مورد استفاده برای لایه برداری کفپوش یا کفسابی مواد قوی هستند و نه تنها می توانند به نیروهای خدماتی اجرا کننده عملیات آسیب بزنند بلکه برای محیط زیست نیز مضر می باشند. بعلاوه کفسابی سنتی، بسیار زمان بر و پر هزینه است و دلیل هزینه بالای آن ساعات کار طولانی نیروی انسانی برای انجام این عملیات است. استفاده از یک دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر اربیتالی برای پروژه تاپ اسکرابر و پوشش دهی مجدد به معنای راهکار حذف پرداخت کفپوش به صورت اقتصادی تر و ایمن می باشد و چون می تواند در هر روز هفته و در هر ساعتی انجام شود به معنای زمان توقف کار کمتر برای مشتریان، بیماران، مهمانان و بازدهی بیشتر برای تاسیسات خواهد بود.

حذف پرداخت کفپوش بدون مواد شیمیایی آشکارا هزینه مرتبط با مواد شیمیایی را کاهش می هد. بعلاوه، دستگاه های کفشوی صنعتی یا اسکرابر ها نیز آب کمتری مصرف می کنند که یک مزیت اقتصادی دیگر به ویژه در نواحی درگیری مشکل کم آبی و خشکسالی است. این روش خطر کمتری را متوجه اپراتورهای شما می کند و از وارد شدن مواد شیمیایی به محیط زیست جلوگیری می کند. این روش ایمن تر و ساده تر موجب صرفه جویی مالی برای شما خواهد شد.

آماده سازی زمین برای حذف پرداخت

مرحله اول برای حذف پرداخت آماده سازی بخش و سطحی است که قرار است عملیات در آن انجام شود. تمام موانع را از این ناحیه خارج کنید. تا کل زمین کامل در معرض دید باشد. سطح زمین را از وجود هر گونه زباله و آلودگی پاک کنید. جاروب کردن و استفاده از یک تی می تواند این عملیات را به راحتی انجام دهد.

مراحل بعدی برای حذف پرداخت زمین

از یک اسکرابر اوربیتالی برای حذف پرداخت زمین استفاده کنید و مراحل ساده زیر را به ترتیب دنبال نمایید.

1- اطمینان حاصل کنید که پد مستطیلی ساینده به خوبی به دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی شما متصل شده است.

2- اسکرابر اتوماتیک و اوربیتالی خود را به صورت بهینه تنظیم نمایید، میزان پاشش محلول شوینده را روی مقدار کم قرار دهید، تی را پایین آورید، کل سطح کفپوش سخت را با استفاده از دستگاه پوشش دهید. این کار باعث می شود یک الی دو لایه از پرداخت سطحی کفپوش برداشته شده و سطح زمین برای پوشش دهی مجدد آماده شود. حذف مقدار بیشتری از کفپوش نیازمند پوشش دهی مجدد بیشتر است تا درخشش بالا به دست آید. دستگاه های کفساب دستی به ویژه برای نواحی متراکم و تنگ مثل زیر آب نماها، درگاه ها و ایجاد خطوط برش مناسب هستند.

3- مهم: به خاطر داشته باشید که کل سطح باید اسکراب شود و لایه های سطحی پرداخت باید برداشته شوند.اگر آلودگی یا زباله و پسماند داخل لایه های زیرین پرداخت کفپوش جای گرفته باشد ممکن است نیاز به انجام مجدد عملیات لایه برداری با اسکرابر باشد تا اطمینان حاصل شود که کفپوش برای پوشش دهی مجدد آماده است و انجام ندادن این کار ممکن است منجر به ایجاد ظاهری لکه دار و آلوده شود.

تمیز کردن بعد از حذف پرداخت

هنگامی که از یک اسکرابر اوربیتالی بهره می برید عملیات نظافت تقریبا به  شکل کامل برای شما انجام می شود. این نوع اسکرابر از حداقل محلول شوینده استفده می کند تا انتشار ذرات معلق در هوا را کاهش دهد و در همان حال تی دستگاه تمام ضایعات باقی مانده از حذف پرداخت کفپوش را جمع آوری می کند. اگر برای نواحی متراکم و دارای محدودیت دسترسی مثل زیر آبخوری ها یا درگاهها از دستگاه کفساب دستی استفاده می کنید باید همراه آن از یک جاروبرقی آب و خاک استفاده کنید. در آخر، توصیه می شود از یک تی میکروفایبر استفاده کنید تا تضمین کند که تمام ذرات گرد و غبار ایجاد شده قبل از اعمال پوشش جدید کاملا از روی سطح کفپوش جمع آوری شده اند.

پوشش دهی مجدد کفپوس

بعد از حذف لایه پرداخت سطحی ممکن است کفپوش شما کد  به نظر بیاید اما پوشش اصلی پرداخت باید همچنان بی نقص باشد. نباید هیچگونه نقص مثل خراش، رد کفش، املاح یا ضایعات نظافتی در آن مشاهده کنید. حالا آماده هستید تا پوشش جدید را به پرداخت قبلی اعمال کنید تا درخشش و محفاظت برای کفپوش شما فراهم کند.

با ورود تکنولوژی استفاده از اسکرابر های اوربیتالی، روش های لایه برداری سنتی فقط باید در جایی که واقعا لازم و ناگزیر است استفاده شود. یک اسکرابر صنعتی اوربیتالی فرآیند کفسابی و لایه برداری را بسیار ساده تر، ایمن تر و کم هزینه تر می نماید و کمک می کند که کل فرآیند بدون نیاز به مواد شیمیایی انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی