googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۸ ب.ظ

فراتر از سرویس و نگهداری روتین باتری اسکرابر

اخیرا یکی از مشتریان یک کمپانی ارائه کننده دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه با این کمپانی تماس گرفته و مشکل خود در خصوص باتری های دستگاه اسکرابر را با آنها در میان گذاشت. زمان شارژدهی اسکرابر صنعتی این مشتری فقط 20 الی 30 دقیقه بود و او قسم می خورد که همه کارها را به درستی انجام می دهد.  اسکرابر یا زمین شوی صنعتی این مشتری باتری های اسیدی 4 و 6 ولتی داشت. سطح آب در هر سلول در سطح مناسب قرار داشت، ترمینال های باتری تمیز بودند، کابل ها نیز تمیز بودند و کلا همه چیز خوب به نظر می رسید. مشکل این بود که حدود یک سال و نیم از خرید دستگاه کفشوی صنعتی توسط مشتری می گذاشت و حالا نمی توانست زمان شارژدهی مناسبی از اسکرابر خود بگیرد. دستگاه برای مدت زمان کوتاهی کار می کرد و سپس باتری ها از کار می افتادند.

از اطلاعات داده شده، شما می توانید تصور کنید که یک یا بیش از یک سلول در یک یا بیش از یک باتری خراب شده است. ممکن است حق با شما باشد اما دلیل این امر چیست؟ فقط یک سال و نیم از طول عمر باتری گذشته است. همه چیز در خصوص نگهداری آنها بخوبی انجام شده است. سطح اب درست است و کابل ها فرسوده نشده و همه چیز تمیز است.

کارشناس مربوطه از مشتری پرسید که هر چند وقت یکبار باتری های اسکرابر صنعتی خود را شارژ می کند و او پاسخ داد از آنجائیکه فقط یک یا دو بار در سال و زمانی که می خواهد زمین را بشوید یا مجددا پوشش دهی کند فقط در همین زمان باتری ها را شارژ می کند. اما گفت که هر هفته سطح اب باتری ها را چک کرده و کل اسکرابر یا کفشور صنعتی از جمله باتری های آن را تمیز می کند.

متاسفانه این مشکلی بسیار شایع است. باتری ها به شارژ شدن نیاز دارند. اگر شما آنها را یک گوشه به حال خود رها کنید خراب می شوند. توان خود را از دست می دهند و در نهایت چنان تخلیه می شوند که شارژ کردن مجدد آنها دیگر امکان پذیر نیست و آنها دیگر توان کافی برای روشن کردن شارژر را نخواهند داشت. اغلب شارژرهای مورد استفاده برای شارژ کردن باتری در یک اسکرابر صنعتی امروزه کاملا اتوماتیک هستند.  آنها نیاز دارند که پاور باقی مانده در باتری را بخوانند تا بتوانند باتری را شارژ کنند. اگر آنها را بدون استفاده برای چند ماه رها کنید، حتی برای چند هفته، ممکن است پاور کافی در باتری باقی نماند که عملیات شارژ شدن را شروع کند.

نتیجه اخلاقی این داستان کوتاه آن است که باتری های اسکرابر خود را شارژ کنید. حتی اگر از دستگاه کف شوی صنعتی خود برای مدت زمان زیادی استفاده نمی کنید. باتری ها را شارژ کنید. اگر شما از دستگاه اسکرابر خود هر روز یا هر هفته استفاده کنید احتمالا تا چندین سال با این مشکل مواجه نخواهید شد. با فرض اینکه از باتری های دستگاه به درستی نگهداری می کنید، شما باید بتوانید تا چندین سال بدون مشکل از اسکرابر باتری دار خود استفاده کنید.

اگر نشانه هایی مانند این را مشاهده می کنید با کارشناس خدمات پس از فروش ارائه کننده دستگاه اسکرابر تماس بگیرید.  باتری جزو قطعات مصرف گرانقیمت اسکرابر صنعتی است پس باید از آنها به درستی استفاده و نگهداری کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی