googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

سوییپر صنعتی برای کاربردهای تجاری

یک سوییپر صنعتی به کسب و کار شما از لحاظ صرفه جویی مالی، ارتقاء میزان رضایت مشتری و تبعیت از استانداردهای OSHA کمک می کند. دستگاه های سویپر در مدل‌ های متنوعی از مدل های دستی کم صدا گرفته تا مدل های خودرویی بزرگ با ظرفیت و قدرت تمیزکنندگی بالا برای محیط های بسیار آلودگی و پر از گرد و غبار ارائه می شود. دستگاههای سوئیپر در محیط های گوناگون شامل مراکز توزیع و انبارها، پارکینگ های بزرگ، شهرداری ها، کمپ های مشارکتی و کالج، کارخانه های مختلف، نمایشگاه ها و محل برگزاری رویدادها مورد استفاده قرار می گیرند.


استاندارد گرد غبار سیلیس OSHA

در سال 2016 OSHA دو استاندارد جدید را برای محیط هایی که در معرض گرد و غبار سیلیس هستند اعلام نمود تا بیماری ها و جراحات جدی ناشی از تنفس سیلیس کریستالین را در کارکنان چنین محیط هایی به حداقل کاهش دهد. یک استاندارد برای ساخت و ساز و استاندارد دیگری برای صنایع عمومی و دریایی وجود دارد.  تحت قوانین جدید، کارفرمایان صنعت عمومی باید در معرض قرارگیری سیلیس را برای کارکنان به نصف کاهش دهند و کارفرمایان سخت و ساز باید این مقدار را تا 80 درصد کاهش دهند. بعد از تصویب این استانداردها کارفرمایان یک تا پنج سال فرصت دارند تا بصورت کامل از این استانداردها در صنایع خود تبعیت دارند.

برای کمک به مشتریان برای تبعیت از استانداردهای OSHA استفاده از مدل های خاص سوییپر توصیه می شود که هنگام کار از انتشار گرد و غبار در محیط جلوگیری کرده و دارای سیستم کنترل گرد و غبار می باشند. سیستم کنترل گرد و غبار به چه معناست؟ در اغلب دستگاه های سوییپر کنترل گرد و غبار فقط در برس اصلی انجام می شود. حال آنکه برس های جانبی بزرگترین منبع ایجاد گرد و غبار هستند و باید در فضاهای بازی که گرد و غبار فرار در آنها موجب نگرانی است برس ها را بالا برده و عملکرد آنها را متوقف نمود تا از انتشار گرد و غبار جلوگیری شود. در سوییپرهای پیشرفته از سیستم های مختلفی برای کنترل گرد و غبار استفاده می شود که ممکن است موارد زیر باشد:


پاشش آب

 که در این حالت با پاشش آب بر روی برس جانبی ذرات گرد و غبار معلق در هوا کاهش می یابد.


مکش گرد و غبار روی برس جانبی سوییپر

در این مدل سوییپر ها برس های جانبی مجهز به قابیت مکش گرد و غبار می شوند که به میزان قابل توجه از انتشار گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند.


مخزن ایزوله شده

که در آن گرد و غبار جمع شده توسط برس اصلی داخل مخزنی نگه داشته می شود که اطراف آن با Skirting عایق بندی شده است.


مارپیچ جریان هوا

در این حالت جریان هوای ورودی  به داخل مخزن سوییپر دو تغییر جهت تند دارد که باعث می شود 90 درصد گرد و غبار پیش از رسیدن آن به فیلتر از جریان هوا جدا شود که کنترل گرد و غبار را ارتقاء داده و طول عمر فیلتر را افزایش می دهد.


فیلتر گرد و غبار با تکنولوژی نانوفایبر

هز ذره گرد و غبار ریزی که داخل مخزن نگه داشته نشود به کمک یک فیلتر نانوفایبر از جریان هوای عبور جدا می شود و از بازگشت مجدد آن به فضای پیرامون جلوگیری خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۸
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی