googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

نگهداری درست از ماشین آلات با جاروبرقی صنعتی

تعمیر و نگهداری درست ماشین آلات و تجهیزات صنعتی ضروری است و عملیاتی است که باید به طور مرتب و با ابزار مناسب همانند جاروبرقی صنعتی انجام شود تا به شما اجازه دهد که به میزان قابل توجهی بهره وری و امنیت خطوط تولید خود را افزایش دهید. در حقیقت نظافت موثر و درست ماشین آلات و محیط کاری باعث کاهش وقفه های کاری در خطو تولید شده و می توانند هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش دهند. برخی راهکارها به شما برای رسیدن به این هدف کمک می کنند:

1- یک جاروبرقی صنعتی قدرتمند انتخاب کنید

روغن، تراشه، اسپری، پودر و مایعات ... آلودگی هایی هستند که ممکن است در محیط کاری شما وجود داشته باشند. هر شرکت دارای نیازهای  نظافتی خاص خود است. جارو برقی صنعتی راه حل ایده آل برای بهترین بهره برداری از کارخانه یا کارگاه شما می باشد. بسته به نوع صنعت کاری خود، شما نیازهای نظافتی مختلفی خواهید داشت مثلا ممکن است نیازمند تمیز کردن مداوم دستگاه های خود بصورت پیوسته یا در حین کار باشید و یا لازم باشد عملیات نظافت و نگهداری از ماشین آلات و تجهیزات تولید را در پایان هر شیفت کاری انجام دهید. مشاوره با یک شرکت تولیدکننده جارو برقی و مکنده صنعتی معتبر و قوی و دارای تجربه بلند مدت در زمینه مکش صنعتی می تواند بهترین راه حل برای تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی شما فراهم کند.

2- راه حلی را انتخاب کنید که مناسب ویژگی های ماشین آلات صنعتی شما باشد

گام اول در انتخاب راه حل شما و به تبع آن یک دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب این است که مواد مختلفی را که می خواهید از دستگاه های تولید خود جمع آوری و مکش کرده و از شر آنها خلاص شوید شناسایی کنید.

مواد را می توان در چهار گروه اصلی طبقه بندی کرد:

- پودر و ذرات ریز (معلق، سمی، مواد منفجره)

- جامدات (تراشه ها و خرده فلزات باقی مانده، دانه ها، سنگ ها، شیشه های شکسته، سرامیک و غیره)

- مایعات (آب، روغن، امولسیون، روان کننده ها)

- دود، گاز و بخارات (جوش دود، ذرات اسپری)

بهینه سازی روند تولید به لطف مکش صنعتی

دستگاه های مکنده یا  جاروبرقی صنعتی  به شما اجازه می دهند تا بیش از یک ماده را در یک زمان، و در بعضی موارد همچنین مواد بازیافتی را برای استفاده مجدد مکش کنید. به عنوان مثال، در زمینه تراشکاری و برش فلزات، مهم است که از روغن و مایعات خنک کننده برش تازه و فیلتر شده مجددا استفاده کنید. علاوه بر حصول اطمینان از نگهداری مناسب از ابزار آلات و تجهیزات یک جارو برقی صنعتی باکیفیت به شما امکان می دهد تا در زمان و پول خود صرفه جویی کنید.

آیا می دانستید که کاربردهای دستگاههای جاروبرقی صنعتی بی نهایت هستند؟ از جلوگیری از آلوده شدن محصول نهایی در صنایع کشاورزی گرفته تا تمیز کردن و نظافت پنل های الکتریکی در کارخانه های بزرگ ریخته گری ... جاروبرقی صنعتی با توجه به مقاومت بالا و قدرت و سرعت مکش قابل توجه خود، ماموریت خود را بخوبی انجام خواهند داد!

3- با استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی تایید شده توسط ATEX، مقررات ایمنی را رعایت کنید

جاروبرقی صنعتی نیز همانند هر ابزار و دستگاه دیگری باید بر اساس مقررات اعمال شده برای محیط کاری شما انتخاب شود. در بعضی موارد، مانند  صنایع مواد غذایی، قوانینی که برای محافظت در برابر خطر انفجار وضع شده اند باید به شدت مورد توجه قرار گرفته  و رعایت شودند گذاشته شود. دستگاه های مکنده یا جارو برقی دارای گواهینامه ATEX  برای کار در محیط های خطرناک به ویژه برای اطمینان از  جلوگیری از انفجار و حریق و ایجاد یک محیط کار ایمن طراحی و تولید شده اند.

4- چرا یک جاروبرقی صنعتی باکیفیت را برای تعمیر و نگهداری دستگاههای تولید و ماشین آلات خود انتخاب می کنید؟

یک تولیدکننده معتبر می تواند بهترین پاسخ را به هر چالش صنعتی با توجه به تولید نوآورانه خودفراهم کند. علاوه بر استانداردهای با کیفیت بالا، محصولات ساخته شده در این رده در سطح بالایی از سفارشی سازی قابل ارائه می باشند تا دقیقا متناسب با شرایط محیطی کار باشند.

یک جاروبرقی صنعتی باکیفیت مجهز به موتور توربینی بوده و دارای قابلیت عملکرد 24 ساعته و پیوسته است این موتور معمولا با یک پمپ سایدچنل کوپل می شود که دارای قدرت و سرعت مکش بالا در مقایسه با مدل های رده خانگی و تجاری است. از دیگر ویژگی های متمایزکننده این رده از مکنده ها می توان به وجود فیلترهای طبقه بندی شده کلاس ال یا ام و امکان تجهیز دستگاه به فیلتر ثانویه و ایمنی از نوع هپا اشاره کرد. همچنین این رده از دستگاه ها مجهز به سیستم نظافت فیلتر هستند و کاربر با توجه به نشانگر خلأ سیستم می تواند افت مکش ناشی از گرفتگی را تشخیص داده و با فعال نموده سیستم نظافت فیلتر که یک تکاننده دستی یا دریچه دمش هوا در جهت معکوس است فیلتر را تمیز کرده و عملکرد بهینه دستگاه را حفظ نماید.

این رده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی مجهز به مخازن بزرگ هستند اما به دلیل چرخ دار و دسته دار بودن مخزن مشکلی از لحاظ جابجا نمودن و تخلیه آن وجود ندارد. همچنین این دستگاه ها دارای بدنه و ساختار فولادی بوده که از مقاومت کافی برای عملکرد در محیط های صنعتی خشن با شرایط کاری سخت برخوردار می باشند.

مقاومت بدنه دستگاه از این لحاظ که بدنه به دلیل مکش بالا دچار دفرمگی به سمت داخل نمی شود نیز حائز اهمیت است و این نکته ای است که در برخی محصولات رعایت نشده و دستگاه در مدت کوتاهی پس از کار دچار دفرمگی می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
نظافت صنعتی

نظرات (۱)

با سلام. بابت مطلب خوبتون سپاسگزارم. بی زحمت درباره جاروبرقی های موتور توربینی هم مطالبی ارائه دهید.

با تشکر از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی