googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.
يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷ ق.ظ

5 مزیت اسکرابر به تی

به زبان بسیار ساده میتوان گفت ، استفاده از سیستم تی و سطل برای شستن و تمیز کردن زمین منسوخ شده است. و دیگر زمان آن گذشته است که با استفاده از یک تی الودگی را از بخشی به بخش دیگر محیط منتقل کنید. دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی هم اکنون در همه ابعاد، به شکلی کاربرپسند و مقرون به صرفه در دسترس تمامی کسب و کارها و حتی مجتمع های مسکونی هستند. اگر در استفاده از  تی و سطل مشکلی دارید ، این 5 مزیت استفاده از اسکرابر صنعتی اتوماتیک را در نظر بگیرید و با خرید این دستگاه در روش نظافت و شستشوی خود تغییر و تحول ایجاد کنید.

1. با استفاده از یک دستگاه کفشوی صنعتی یا اسکرابر شما می توانید مدت زمان لازم برای تمیز کردن سطوح کف خود را در مقایسه با استفاده از تی و سطل بطور چشمگیری کاهش دهید.

شخصی که دارای تی و سطل است فقط می تواند حدود 4000-5000 فوت مربع  سطوح کف را در ساعت تمیز کند. یک اسکرابر دستی اتوماتیک کوچک می تواند تقریبا 22،000 فوت مربع از سطوح کف را در ساعت تمیز کند ، در حالی که یک کف شوی صنعتی خودرویی بزرگ می تواند نزدیک به 100،000 فوت مربع از سطوح کف را در ساعت تمیز کند! استفاده از اسکرابر صنعتی بطور کلی می تواند در هزینه های مرتبط با نیروی کار شما صرفه جویی زیادی ایجاد کند. از سوی دیگر استفاده از این دستگاه باعث کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده نیز می شود و از این طریق نیز به صرفه جویی کمک می کند. کاهش هزینه های کلی عملیات نظافت و شستشو به راحتی می تواند در هنگام تصمیم گیری در مورد اجاره ، یا خرید دستگاه کفشور صنعتی ، به بازده مثبت سرمایه گذاری تبدیل شود.

2- دستگاه اسکرابر صنعتی مجددا از  آب کثیف برای تمیز کردن سطوح کف همانند سیستم تی و سطل قدیمی استفاده نمی کند و زمین محیط شما را در حالت بهداشتی تر قرار می دهد.

انتقال و بارها و بارها استفاده مجدد از آب کثیف از طریق بکارگیری تی و سطل را متوقف کنید. کفپوش محیط شما از اینکه از اسکرابر استفاده می کنید و همه کثیفی ها و زباله های جدا شده از آن را با سیستم مکش و خشک کردن این دستگاه کارآمد به داخل مخزن آب کثیف اسکرابر منتقل می کنید از شما تشکر می کند. آب تمیز (و یک ماده شیمیایی تمیز کننده در صورت تمایل) از مخزن آب تمیز که کاملا مجزا از مخزن آب کثیف است بر روی برس پاشش می شود و به طور فعال کف را تمیز می کند. سیستم مکنده در دستگاه اسکرابر ، آب کثیف را مکش می کند و برای دفع، آن را در مخزن آب کثیف تخلیه می کند و  یک زمین واقعاً تمیز و خشک را بر جای می گذارد. مشتریان یا کارمندان شما با گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوای کمتر، می توانند راحت تر نفس بکشند.

3. اسکرابرهای کف ، بر خلاف تی و سطل ، عملاً زمان لازم برای خشک شدن زمین را حذف می کنند.

اگر نگران لغزش ، سر خوردن یا افتادن افراد حاضر در محیط خود هستید - یک دستگاه اسکرابر برای شما مناسب است. بسیاری از مشاغل و تاسیسات نمی توانند صبر کنند تا کف زمین خشک شود تا مشتریان یا کارمندانشان بتوانند بدون ترس از افتادن و آسیب دیدن روی آنها راه بروند. از این گذشته ، ایمنی معمولاً بالاترین اولویت صاحبان مجموعه ها و مدیران است. در این حالت اگر از روش قدیمی تی و سطل استفاده شود پس از تی کشی مرطوب باید از یک تی خشک استفاده شود تا زمین را خشک کرد. این امر به معنی طولانی تر شدن زمان کل عملیات و نیاز به نیروی انسانی بیشتر است که خود به افزایش هزینه ها منجر می شود. حال آنکه سیستم مکنده و خلاء کفشوی صنعتی کف زمین را در عرض چند ثانیه خشک می کند و محیط شما را برای همگان ایمن تر می کند.

4- فرآیند تمیز کردن زمین با استفاده از یک اسکرابر اتوماتیک از روش استفاده از تی و سطل آسانتر است.

فشار دادن تی ها روی زمین برای از بین بردن لکه های سرسخت ، آبگیری مداوم آنها ، خالی کردن سطل و پر کردن مجدد آن در دوران ما دیگر کارآمد نیست. پر کردن مخزن آب تمیز ، فشار دادن یک دکمه ، و تمیز کردن زمین در بازه زمانی طولانی بدون نیاز به خالی کردن مخزن آب کثیف آسانترین راه برای تمیز کردن موثر و باکیفیت زمین است. البته باید توجه کرد که انتخاب یک مدل مناسب دستگاه زمین شوی صنعتی که متناسب با مشخصات محیط از لحاظ وسعت و شرایط کاری باشد در افزایش بازده دستگاه و انجام عملیات شستشو در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کاملا موثر است. بنابراین بهتر است همیشه هوشمندانه تر کار کنید ، نه سخت تر!

5- با حفظ صحیح زیبایی و جلای کفپوش خود با استفاده از اسکرابر ، اعتبار خود را نزد مشتریان ارتقاء دهید.

چه قصد داشته باشید از یک اسکرابر در محیط کار خود استفاده کنید و چه به عنوان یک پیمانکار وظیفه تمیز کردن زمین در پروژه خود را به عهده داشته باشید پاکیزگی و ظاهر کف برای شما مهم است و کاملا بر تصور افراد از اعتبار و کیفیت کاری شما تاثیر گذار است. کف  زمین معمولاً اولین چیزی است که هنگام وارد شدن به ساختمان متوجه می شوید  بنابراین بسیار مهم است که با ایجاد کف کاملا تمیز و درخشان و جلادار اولین تصور عالی را ایجاد کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
نظافت صنعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی