googlecba0bbe43e127a22.html

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی

وبلاگ جامع در مورد تجهیزات نظافت صنعتی

در این وبلاگ تجهیزات نظافت صنعتی گوناگون شامل اسکرابر، سوییپر، واترجت، جاروبرقی، ترولی و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

هنگامی که به یک جاروبرقی صنعتی فکر می کنید ، تصویر ذهنی خود را از آن جارو برقی کوچکی که در خانه دارید فراموش کنید. بطور کلی تکنولوژی باعث پیشرفت طراحی و قدرت عملکرد دستگاه مکانیزه نظافت صنعتی شده است به گونه ای که این دستگاه‌ها می توانند چالش برانگیزترین مشاغل نظافت را در سخت ترین محیط های صنعتی از لحاظ شرایط کاری به شکلی مقرون به صرفه برطرف کنند.

چرا باید از یک جاروبرقی صنعتی استفاده کنید؟

بکارگیری تجهیزات نظافت صنعتی در محیط کاری شما اگر یک محیطی کارگاهی یا صنعتی باشد از لحاظ اقتصادی کاملاً معنادار است. اگرچه هزینه خرید تجهیزات نظافتی صنعتی در مقایسه با مدل‌های تجاری و خانگی بیشتر است اما شک نکیند که علی‌رغم قیمت خرید بالای آن نه تنها خرید این تجهیزات به صرفه جویی مالی شما کمک می کنند بلکه در نگهداری آن نیز پس انداز خواهید کرد. دیگر نیازی به نگرانی درمورد جارو برقی خراب شده و قبض تعمیر گران آن نیست. دلیل دیگر انتخاب معقولانه بکارگیری این  رده از دستگاه ها آن است که می توانید با استفاده از آنها هزینه های زیادی را در بخش مربوط به نیروی کار صرفه جویی کنید.

یک دستگاه جارو برقی صنعتی یا نیمه صنعتی می تواند در کمتر از نیمی از مدت زمان کاری یک گروه خدمات نظافتی کار را انجام دهد و همچنین کیفیت نظافتی بسیار بالاتری ارائه کند. با استفاده از جاروبرقی های صنعتی حتی می توان درون درز و شکافهای سطوح کفی راکه که کاملاً صاف نیستند تمیز کرد.

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی در اندازه های مختلفی متناسب با نیازهای خاص تجاری و صنعتی مختلف طراحی، تولید و عرضه می شوند. مدل‌های مکنده و جاروبرقی صنعتی قابل حمل یا پرتابل که دارای شاسی های چرخ دار هستند فشار را از اپراتور برداشته و به او امکان می دهند که به راحتی با دستگاه حرکت کند و از میان موانع محیط مختلف عبور کند که این این به معنای کاربرپسند بودن این دستگاه‌ها است.

در حالی که مدل های صنعتی دارای موتورهای الکتریکی توربینی 3 فاز برای کارهای نظافت سنگین مداوم مفید هستند (زیرا این رده از موتورها د ائم کار می باشند و دارای قابلیت عملکرد پیوسته در 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته هستند) ، دستگاه‌های  تک فاز دارای موتورهای کلکتوری را می توان بیشتر برای نظافت عمومی استفاده کرد. همچنین اکثر جاروبرقی های صنعتی برای جلوگیری از دردسر تعویض و یا خالی کردن کیسه یا پاکت، بدون مخزن کیسه ای یا پاکتی هستند.

همه کاره بودن جاروبرقی صنعتی

شکی نیست که یک محل کار تمیز ، کارمندان را ترغیب به کار کردن می کند و باعث می شود این افراد از کار کردن در چنین محیطی به خود افتخار کنند. همچنین یک محیط کار پاکیزه با ارسال سینگال در مورد اخلاق کاری حرفه ای شرکت شما ، بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد.

البته تمیز کردن منظم برای رعایت مقررات بهداشت و ایمنی و جلوگیری از تصادفات نیز بسیار مهم است. برخی از جاروبرقی های صنعتی به اندازه کافی کارآمد هستند که بتوانند هر نوع آلودگی جامد ، مایع و حتی روغن ها را جمع آوری کرده و فضایی تمیز و خشک بر جای بگذارند.

نکته ای دیگری که به همان اندازه مهم است آن است که با بکارگیری جاروبرقی صنعتی  خطرات کمتری برای کارگران یا مشتریانی که بر روی کفپوشهای خیس یا چرب حرکت می کنند از لحاظ لغزش و افتادن و صاحب مشاغل / املاک از نظر قانونی مسئولیت آن را بر عهده دارند، در چنین محیط هایی وجود خواهد داشت. در برخی موارد ، استفاده از دستگاههای نظافتی مکانیزه و استانداردهای بالای آنها می تواند به کاهش حق بیمه مسئولیت کسب و کار منجر شود.

دستگاه های جاروبرقی صنعتی برای محیط های چالش برانگیز

در بعضی از محیط های کاری نظافت مفهومی بیش از تمیز کردن یک کف کثیف یا مرطوب است و می تواند بسیار  چالش برانگیز تر باشد. وجود ذرات گرد و غبار معلق در هوا در برخی صنایع می تواند یک خطر جدی برای سلامتی کارکنان و سایر افراد حاضر در میحط باشد و باعث مشکلات تنفسی جدی در آنها شود. همچنین در برخی از محیط های کنترل شده دما می تواند تأثیر مستقیمی بر نوع عملیات و فرآوری که در آن محیط انجام می شود داشته باشد. در این شرایط، جاروبرقی های صنعتی دستگاه هایی می باشند که قادر به جمع آوری کوچکترین ذرات به طور مؤثر و کارآمد هستند و فضای عاری از گرد و غبار را ایجاد می کنند.

یکی از جدیدترین نوع مکنده های صنعتی دستگاه های مکنده هوا کار هستند که از هوای فشرده شده برای به کار انداختن پمپ خلأ دستگاه در آنها استفاده می شود. این پمپ ونتوری نام دارد و این دستگاه ها بصورت بی سیم طراحی شده اند در نتیجه در صورت عدم وجود سیم کشی برقی و دسترسی به پریز برق ، راه حل ایده آل می باشند. دلیل دیگری که از آنها استفاده می شود زمانی است که اتمسفر محیط در معرض خطر انفجار مواد خطرناک قرار داشته باشد.

برخی دستگاه های جاروبرقی صنعتی به صورت خاص برای محیط های ویژه یا مکش آلودگی های خاص طراحی شده اند مثل دستگاه جاروبرقی صنعتی نساجی که در آنها پمپ و موتور در پایین دستگاه و بعد از یک فیلتر کیسه ای قرار گرفته اند تا مشکل الیافت و پسماند سبک به شکلی ساده تر صورت گیرد. در رده دیگری از دستگاه های جاروبرقی صنعتی به نام رده داروسازی مکنده ها بصورت استاندارد با فیلتر اصلی کلاس ام ، فیلتر ثانویه یا ایمنی هپا و مخزن استیل ارائه می‌شوند.

هرچه نیاز تجارت یا صنعت شما باشد ، بکارگیری جاروبرقی صنعتی راه حل ایده آل برای آن می تواند باشد. این راهکار می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند ، زمان تمیز کردن را کاهش داده و با چالش برانگیزترین محیط ها کنار بیاید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۹
نظافت صنعتی

نظرات (۲)

۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۵ مهرداد حوز,ی

استفاده از فناوری های جدید خیلی به کمک دستگاه های جاروبرقی صنعتی آمده اند. بی زحمت در مورد جاروهای صنعتی مداوم کار توضیحاتی ارائه دهید.

با تشکر از لطف شما.

بی زحمت در مورد جاروهای صنعتی مداوم کار توضیحاتی ارائه دهید.

با تشکر از لطف شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی